Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/18986
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЗагородня, Тетяна Миколаївна-
dc.contributor.authorЧумак, Микола Євгенійович-
dc.date.accessioned2024-03-05T08:57:54Z-
dc.date.available2024-03-05T08:57:54Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationЗагородня Т., Чумак М. Педагогічна гармонія і динаміка застосування форм, методів, засобів навчання учнів // Гірська школа Українських Карпат. - Івано-Франківськ. - 2023. - № 28. - С.92-97.uk_UA
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/18986-
dc.description.abstractУ статті розглядається гармонічність як аналітичний принцип дидактики, який уможливлює визначити зв’язок, стрункість, співрозмірність органічного використання форм, методів, засобів навчання для побудови гармонічного навчально-виховного процесу. Базуючись на вказаному вище, використання педагогічної гармонії на сучасних заняттях є беззаперечно обґрунтованим. Авторами проаналізовані актуальні дослідження педагогів та науковців різних країн у галузі педагогічної гармонії, розглянуто питання взаємодії між учителем та учнем, становлення позитивних взаємин у класі, особливих аспектів створення сприятливого навчального середовища. Теоретично обґрунтоване та реалізоване педагогічне забезпечення підготовки майбутнього фахівця, що займається педагогічною діяльністю до гармонійної взаємодії з учнем. Розглянуто питання динаміки видозміни методів, форм, засобів навчання, яка допомагає створити задоволеність навчальним процесом як учневі, так і вчителеві. Сформульовані визначення та умови педагогічної гармонії, які полягають у приведенні у відповідність організації освіти, і цільові установки, співставлення змісту, форми, методів навчання, перетворенні їх у виразні засоби педагогічного процесу, які спрямовані на створення задоволення учнів від відчуття гармонії в процесі навчання і пізнанні світу, що оточує. Запропоновано оцінювати ступінь гармонічності побудови навчального процесу одним із таких рівнів: високий рівень, середній і низький. Наведена класифікація та вимоги до рівнів гармонічності побудови навчального процесу.У роботі використовувалися такі методи дослідження: педагогічне спостереження, педагогічний експеримент, метод узагальнення незалежних характеристик.Розглянуто деякі види мотивів навчання і підгрупи методів, які використовуються для формування цих мотивів. Показано, що знання форм і методів навчання, педагогічна інтуїція та педагогічний такт учителя допомагають створити гармонійну навчальну ситуацію Запропоновано розв’язання низки проблем, що склалися в теорії та практиці педагогічного процесу під час організації навчального процесу. Розглянуто типи уроків та простежено динаміку використання тих чи інших форм, методів і засобів навчання, застосування яких у своєму доборі породжує педагогічну гармонію.uk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.publisherПрикарпатський національний університет імені Василя Стефаникаuk_UA
dc.subjectгармонічністьuk_UA
dc.subjectгармоніяuk_UA
dc.subjectпедагогічна гармоніяuk_UA
dc.subjectформиuk_UA
dc.subjectметодиuk_UA
dc.subjectзасоби навчання і вихованняuk_UA
dc.titleПедагогічна гармонія і динаміка застосування форм, методів, засобів навчання учнівuk_UA
dc.title.alternativePEDAGOGICAL HARMONY AND DYNAMICS OF APPLICATION OF FORMS, METHODS, AND MEANS OF TEACHING STUDENTSuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:№ 28

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
7258-Текст статті-21846-1-10-20231128.pdf186.43 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.