Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/19000
Title: Освітні трансформації та їхні домінанти:між динамікою та структурою процесуальності
Other Titles: EDUCATIONAL TRANSFORMATIONS AND THEIR DOMINANTS:BETWEEN THE DYNAMIC AND STRUCTURE OF PROCESSUALITY
Authors: Вітковський, Лех
Keywords: домінантна дуальність
динаміка
оператор versus
структури
традиційні описи процесів
трансформації
Issue Date: 2023
Publisher: Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника
Citation: Вітковський Л. Освітні трансформації та їхні домінанти:між динамікою та структурою процесуальності // Освітні обрії. - Івано-Франківськ. - 2023. - Т. 57. - № 2, Ч.1 - С.10-18.
Abstract: У тексті обговорюються трансформаційні метапедагогічні контексти з використанням герменевтики, критичної рефлексії, психоаналізу, антропології та проєкту "прикладних гуманітарних наук". Проблематика: (1) зміщення домінанти серед чинників професійних процесів і практик, таких як: діалогу, раціональності дії, розуміння традиції, свободи, змін, ідеалу простору дії; (2) трансверсальність, структурна дуальність та коливання навколо дилем дії та домінант психосоціального розвитку; (3) пастки, обмеження та прогалини традиційних описів взаємин між агентами у трансформації людської ідентичності, втрата розривів та внутрішніх напружень; (4) антипозитивістський прорив у поясненні процесів і троп "вибухового ефекту" у трансформаціях емоційно-когнітивних репрезентацій існуючих суб'єктів, включаючи їх самотрансформацію та інтерактивний альянс у дії; (5) інші приклади зазначеної концептуалізації. Автор вказує на нове значення терміна "теорія" з позицій "антипозитивістського повороту", у т. ч. теорій у педагогіці, соціології та філософсько-прагматичних концепціях.
URI: http://hdl.handle.net/123456789/19000
Appears in Collections:Т. 57, № 2, Ч. 1

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
7538-Текст статті-22885-2-10-20240220.pdf278.37 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.