Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/19009
Title: Форми і методи дистанційного навчання майбутніх студентів-правників
Other Titles: FORMS AND METHODS OF DISTANCE EDUCATION OF FUTURELAW STUDENTS
Authors: Паламар, Андрій
Keywords: студенти – правники
форми і методи навчання
дистанційне навчання
професійна підготовка
заклад вищої освіти
Issue Date: 2023
Publisher: Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника
Citation: Паламар А. Форми і методи дистанційного навчання майбутніх студентів-правників // Освітні обрії. - Івано-Франківськ. - 2023. - Т. 57. - № 2, Ч.1 - С.46-48.
Abstract: У статті визначені проблеми, обґрунтовані перспективи вдосконалення дистанційних форм навчання майбутніх правників. Розкрита сутність питань у викладанні правничих дисциплін і шляхів їх вирішення. Доведено, що для розв’язання проблем у викладанні правничих дисциплін важливо, щоб цей процес мав чітко визначений комплексний зміст, відповідав вимогам світової практики дистанційного навчання і здійснювався у двох напрямах: по-перше, його використання безпосередньо в освітньому процесі і, по-друге – організація належного педагогічного моніторингу. Обґрунтовано, що впровадження дистанційного навчання майбутніх правників на основі сучасних інтерактивних технологій має забезпечуватися через отримання навичок і вмінь для професійної діяльності, створення комфортних умов навчання для студентів, і може бути використане під час розробки програм для отримання юридичної освіти з допомогою використання дистанційної платформи Moodle. З’ясовано, що якісне навчання студентів є важливою умовою належного впровадження дистанційних технологій в освітній процес з права. Виявлено, що якісне навчання студентів правознавчих дисциплін у ЗВО припускає постійне його вдосконалення для розв’язання педагогічних завдань у нових умовах.
URI: http://hdl.handle.net/123456789/19009
Appears in Collections:Т. 57, № 2, Ч. 1

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
7547-Текст статті-22920-2-10-20240220.pdf369.53 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.