Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/19029
Title: | Психологічні характеристики педагога закладу дошкільної освіти в умовах війни |
Other Titles: | PSYCHOLOGICAL CHARACTERISTICS OF A SCHOOL TEACHER INTHE CONDITIONS OF WAR |
Authors: | Малкович, Мирослава Михайлівна |
Keywords: | стресостійкість адаптованість ресурсність емоційна стійкість толерантність психологічні характеристики педагоги ЗДО |
Issue Date: | 2023 |
Publisher: | Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника |
Citation: | Малкович М. Психологічні характеристики педагога закладу дошкільної освіти в умовах війни // Освітні обрії. - Івано-Франківськ. - 2023. - Т. 57. - № 2, Ч.1 - С.65-68. |
Abstract: | У статті описано актуальні психологічні якості вихователя закладу дошкільної освіти в умовах війни. Уточнено й охарактеризовано ключові характеристики педагога ЗДО щодо виконання професійних функцій в умовах війни – стресо- та емоційна стійкість, адаптивність, ресурсність. Розкрито фактори, що допомагають долати стрес, конструктивно вибудовувати власну ефективну особистісно- професійну траєкторію. Виокремлено ресурси, які допомагають педагогам з дошкільної освіти адаптуватися до складних умов, однією з яких є військовий стан у країні. Надано психологічні рекомендації щодо розвитку в педагогів ЗДО стресостійкості, емоційної стійкості, гнучкості, адаптивності. |
URI: | http://hdl.handle.net/123456789/19029 |
Appears in Collections: | Т. 57, № 2, Ч. 1 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
7553-Текст статті-22947-2-10-20240220.pdf | 402.54 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.