Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/19029
Назва: Психологічні характеристики педагога закладу дошкільної освіти в умовах війни
Інші назви: PSYCHOLOGICAL CHARACTERISTICS OF A SCHOOL TEACHER INTHE CONDITIONS OF WAR
Автори: Малкович, Мирослава Михайлівна
Ключові слова: стресостійкість
адаптованість
ресурсність
емоційна стійкість
толерантність
психологічні характеристики
педагоги ЗДО
Дата публікації: 2023
Видавництво: Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника
Бібліографічний опис: Малкович М. Психологічні характеристики педагога закладу дошкільної освіти в умовах війни // Освітні обрії. - Івано-Франківськ. - 2023. - Т. 57. - № 2, Ч.1 - С.65-68.
Короткий огляд (реферат): У статті описано актуальні психологічні якості вихователя закладу дошкільної освіти в умовах війни. Уточнено й охарактеризовано ключові характеристики педагога ЗДО щодо виконання професійних функцій в умовах війни – стресо- та емоційна стійкість, адаптивність, ресурсність. Розкрито фактори, що допомагають долати стрес, конструктивно вибудовувати власну ефективну особистісно- професійну траєкторію. Виокремлено ресурси, які допомагають педагогам з дошкільної освіти адаптуватися до складних умов, однією з яких є військовий стан у країні. Надано психологічні рекомендації щодо розвитку в педагогів ЗДО стресостійкості, емоційної стійкості, гнучкості, адаптивності.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/19029
Розташовується у зібраннях:Т. 57, № 2, Ч. 1

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
7553-Текст статті-22947-2-10-20240220.pdf402.54 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.