Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/19030
Назва: Управління особистісно професійним розвитком науково-педагогічних працівників: теоретико-методологічне обґрунтування проблеми
Інші назви: MANAGEMENT OF PERSONAL AND PROFESSIONALDEVELOPMENT OF SCIENTIFIC AND TEACHING EMPLOYEES:THEORETICAL AND METHODOLOGICAL SUBSTANTIATIONOF THE PROBLEM
Автори: Одарченко, Вероніка Ігорівна
Ключові слова: управління
розвиток
особистість
особистісно професійний розвиток
людина
індивід
функції
науково-педагогічний працівник
Дата публікації: 2023
Видавництво: Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника
Бібліографічний опис: Одарченко В. Управління особистісно професійним розвитком науково-педагогічних працівників: теоретико-методологічне обґрунтування проблеми // Освітні обрії. - Івано-Франківськ. - 2023. - Т. 57. - № 2, Ч.1 - С.69-72.
Короткий огляд (реферат): У статті на основі аналізу науково-педагогічної та управлінської літератури розкрито теоретико-методологічні проблеми управління особистісно професійним розвитком науково-педагогічних працівників. Обґрунтовано авторську наукову позицію з цієї проблеми; розкрито сутність та зміст зазначеного феномена. Управління розвитком особистості розглядається як процес зростання, еволюції та становлення індивіда як унікальної особистості, що включає в себе організацію діяльності, направлену на формування фізичних, когнітивних, емоційних та соціальних аспектів людини. У дослідженні за аналізом психолого-педагогічної літератури розкриті складові розвитку особистості.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/19030
Розташовується у зібраннях:Т. 57, № 2, Ч. 1

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
7554-Текст статті-22951-2-10-20240220.pdf742.37 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.