Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/19031
Назва: Розвиток soft skills майбутніх педагогів у процесі професійної підготовки
Інші назви: DEVELOPMENT OF SOFT SKILLS OF FUTURE TEACHERSIN THE PROCESS OF PROFESSIONAL TRAINING
Автори: Оліяр, Марія Петрівна
Наконечна, Лариса Богданівна
Ключові слова: soft skills
заклад вищої освіти
професійна підготовка
вчитель початкових класів
критичне мислення
креативність
комунікація
координація
інноваційні освітні технології
Дата публікації: 2023
Видавництво: Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника
Бібліографічний опис: Оліяр М., Наконечна Л. Розвиток Soft Skills майбутніх педагогів у процесі професійної підготовки // Освітні обрії. - Івано-Франківськ. - 2023. - Т. 57. - № 2, Ч.1 - С.73-76.
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена питанню розвитку soft skills майбутніх педагогів в освітньому процесі закладів вищої освіти. Автори статті акцентували увагу на важливості формування soft skills у майбутніх учителів сучасної української початкової школи, проаналізували погляди вітчизняних і зарубіжних науковців на soft skills як комплекс неспеціалізованих надпрофесійних навичок. Також детально розглянуто структуру soft skills, проаналізовано й описано «Модель 4К» і її складові: критичне мислення, креативність, комунікація, координація. Окрім цього, ґрунтовно розкрито власний погляд на практичне застосування низки педагогічних технологій у процесі формування soft skills майбутніх педагогів в освітньому процесі закладів вищої освіти.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/19031
Розташовується у зібраннях:Т. 57, № 2, Ч. 1

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
7599-Текст статті-23138-1-10-20240223.pdf409.45 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.