Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/19032
Title: Неологічна лексика в англійській та німецькій рекламі: порівняльний аспект
Authors: Приймак, Лілія Богданівна
Чорна, Вікторія
Keywords: англіцизм, абревіатура, неологічна лексика, мовна гра
Issue Date: 2023
Citation: Приймак Л.Б., Чорна В.Л. Неологічна лексика в англійській та німецькій рекламі: порівняльний аспект. Вісник науки та освіти. №12(18).2023.С.181-192.
Series/Report no.: ;№12(18)
Abstract: Стаття присвячена використанню новоутворених слів та виразів у мові реклами в англійськомовних та німецькомовних контекстах. Актуальність статті визначається тенденцією до міжмовної порівняльної аналітики. Мета статті полягає в розгляді та порівнянні використання неологізмів у мові реклами в англійськомовних та німецькомовних культурних контекстах. У статті неологічна лексика позначається як нові слова або вирази, які були створені або введені в мову недавно або нею давно не використовувалися.
URI: http://hdl.handle.net/123456789/19032
ISSN: 2786-6165
Appears in Collections:Статті та тези (ФТ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
НЕОЛОГІЧНА ЛЕКСИКА.pdf429.07 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.