Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/19032
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПриймак, Лілія Богданівна-
dc.contributor.authorЧорна, Вікторія-
dc.date.accessioned2024-03-11T10:29:17Z-
dc.date.available2024-03-11T10:29:17Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationПриймак Л.Б., Чорна В.Л. Неологічна лексика в англійській та німецькій рекламі: порівняльний аспект. Вісник науки та освіти. №12(18).2023.С.181-192.uk_UA
dc.identifier.issn2786-6165-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/19032-
dc.description.abstractСтаття присвячена використанню новоутворених слів та виразів у мові реклами в англійськомовних та німецькомовних контекстах. Актуальність статті визначається тенденцією до міжмовної порівняльної аналітики. Мета статті полягає в розгляді та порівнянні використання неологізмів у мові реклами в англійськомовних та німецькомовних культурних контекстах. У статті неологічна лексика позначається як нові слова або вирази, які були створені або введені в мову недавно або нею давно не використовувалися.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.relation.ispartofseries;№12(18)-
dc.subjectангліцизм, абревіатура, неологічна лексика, мовна граuk_UA
dc.titleНеологічна лексика в англійській та німецькій рекламі: порівняльний аспектuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Статті та тези (ФТ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
НЕОЛОГІЧНА ЛЕКСИКА.pdf429.07 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.