Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/19034
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЦюняк, Оксана Петрівна-
dc.date.accessioned2024-03-11T13:01:29Z-
dc.date.available2024-03-11T13:01:29Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationЦюняк О. Формування рефлексивної культури майбутніх учителів початкових класів у закладах вищої освіти // Освітні обрії. - Івано-Франківськ. - 2023. - Т. 57. - № 2, Ч.1 - С.81-84.uk_UA
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/19034-
dc.description.abstractУ статті здійснено аналіз наукових праць учених, котрі актуалізують проблему формування рефлексивної культури майбутніх учителів початкових класів у закладах вищої освіти, та нормативно-правової бази України. Зокрема, розкрито сутність понять «рефлексія», «культура», «рефлексивна культура», «формування рефлексивної культури майбутніх учителів початкових класів». З’ясовано, що рефлексивна культура майбутніх учителів початкових класів − інтегральне багаторівневе динамічне особистісне утворення, структура якого включає такі складові, як: система ціннісних орієнтацій, моральних норм; уміння психологічно грамотно виходити з важких педагогічних ситуацій і будувати взаємини з колегами, батьками, дітьми; прагнення до самопізнання, самовдосконалення; усвідомлення необхідності пошуку особистого сенсу життя. Вважаємо, що формування рефлексивної культури майбутніх учителів початкових класів відбувається у навчально-педагогічній діяльності, зокрема, це досвід власної діяльності; здатність до самоспостереження; спрямованість на самопізнання власних можливостей і здібностей; усвідомлення себе як суб'єкта навчальної діяльності; наявність адекватної самооцінки, усвідомлення ставлення інших, оцінки іншими її результатів; відповідність змісту діяльності студентів поставленим завданням, причин успіхів і невдач, помилок і труднощів у ході розв’язання навчально-педагогічних задач.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherПрикарпатський національний університет імені Василя Стефаникаuk_UA
dc.subjectрефлексіяuk_UA
dc.subjectкультураuk_UA
dc.subjectпрофесійна рефлексіяuk_UA
dc.subjectздатність до рефлексіїuk_UA
dc.subjectрефлексивна культураuk_UA
dc.subjectмайбутні вчителі початкових класівuk_UA
dc.subjectзаклад вищої освітиuk_UA
dc.titleФормування рефлексивної культури майбутніх учителів початкових класів у закладах вищої освітиuk_UA
dc.title.alternativeFORMATION OF REFLEXIVE CULTURE FUTURE PRIMARY SCHOOLTEACHERS IN HIGHER EDUCATION INSTITUTIONSuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Т. 57, № 2, Ч. 1

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
7557-Текст статті-22963-2-10-20240220.pdf397.08 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.