Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/19036
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБарабаш, Ольга-
dc.date.accessioned2024-03-11T13:46:47Z-
dc.date.available2024-03-11T13:46:47Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationБарабаш О. Професійний розвиток учителів початкових класів в умовах реалізації концепції "нова українська школа" // Освітні обрії. - Івано-Франківськ. - 2023. - Т. 57. - № 2, Ч.1 - С.89-92.uk_UA
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/19036-
dc.description.abstractУ статті розглядаються окремі аспекти професійного розвитку вчителів початкових класів, що обумовлені впровадженням Концепції «Нова українська школа». У матеріалах представлено результати дослідження, яке проходило у два етапи. На першому – узагальнювалися підсумки пілотування нового Державного стандарту початкової освіти; на другому – опитування учителів початкових класів, які упроваджують нововведення. Насамперед, воно стосувалося розуміння ключових ідей НУШ, змін, що відбулися у професійній діяльності педагогів, суб’єктивній оцінці їх результатів.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherПрикарпатський національний університет імені Василя Стефаникаuk_UA
dc.subjectучителі початкових класівuk_UA
dc.subjectпрофесійний розвитокuk_UA
dc.subjectрезультати професійного розвиткуuk_UA
dc.subjectКонцепція «Нова українська школа»uk_UA
dc.subjectДержавний стандарт початкової освітиuk_UA
dc.titleПрофесійний розвиток учителів початкових класів в умовах реалізації концепції "нова українська школа"uk_UA
dc.title.alternativePROFESSIONAL DEVELOPMENT OF PRIMARY CLASS TEACHERSIN THE CONDITIONS OF IMPLEMENTATION OF THE "NEWUKRAINIAN SCHOOL" CONCEPTuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Т. 57, № 2, Ч. 1

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
7559-Текст статті-22973-1-10-20240220.pdf390.27 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.