Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/19074
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorНосова, Тетяна-
dc.date.accessioned2024-03-14T12:20:30Z-
dc.date.available2024-03-14T12:20:30Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationНосова Т. Теорія і практика застосування ігрових технологій у закладах позашкільної освіти // Освітні обрії. - Івано-Франківськ. - 2023. - Т. 57. - № 2, Ч.2 - С.18-21.uk_UA
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/19074-
dc.description.abstractУ статті висвітлене одне з ключових завдань закладів позашкільної освіти, тобто виховання соціально компетентної особистості, зрілої у прийнятті важливих рішень у непростих життєвих ситуаціях. Описано основні форми і методи організації навчальної діяльності з гуртківцями, а також різні види ігор – рухливі, рольові, дидактичні та інші.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherПрикарпатський національний університет імені Василя Стефаникаuk_UA
dc.subjectособистістьuk_UA
dc.subjectвихованняuk_UA
dc.subjectрозвитокuk_UA
dc.subjectзаклад позашкільної освітиuk_UA
dc.subjectгуртокuk_UA
dc.subjectпроєктuk_UA
dc.titleТеорія і практика застосування ігрових технологій у закладах позашкільної освітиuk_UA
dc.title.alternativeTHEORY AND PRACTICE OF USING PLAY TECHNOLOGIES IN NON-FORMAL EDUCATION INSTITUTIONSuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Т. 57, № 2, Ч. 2

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
7575-Текст статті-23064-1-10-20240222.pdf391.99 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.