Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/19079
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСливка, Лариса Володимирівна-
dc.date.accessioned2024-03-15T07:08:16Z-
dc.date.available2024-03-15T07:08:16Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationздоров’язбережувального виховання дітей та юнацтва в сучасних умовах реформування вітчизняної системи освіти. Педагогічний альманах. 2023. Випуск 54. С. 18‒24.uk_UA
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/19079-
dc.description.abstractУ статті актуалізовано потребу вивчення позитивного досвіду закордоння щодо реалізації здоров’язбережувального виховання здобувачів освіти у закладах освіти за умов сьогодення. Констатовано, що Нова українська школа повторює шлях, який свого часу пройшла зокрема польська освіта, коли напрацьовувала різні варіанти програм здоров’язбережувального виховання. Репрезентовано окремі аспекти теоретичної і практичної спадщини польських науковців, освітян і громадсько-просвітницьких діячів, використання яких уможливлює нове бачення реалізації виховання для здоров’я учнів в закладах загальної середньої освіти в Україні. Схарактеризовано психолого-педагогічний і професійно-підготовчий рівні відповідних рекомендацій. Зокрема, увиразнено етапи здоров’язбережувальної едукації, а саме: етап гетероедукації; проміжний етап; етап автоедукації (самовиховання); етап перевернутої гетероедукації (інверсії). Тезово представлено деякі аспекти виховної і дидактичної площини підготовки майбутніх учителів до формування у них здоров’ябережувальних знань, умінь і навичок. Зроблено висновок про те, що представлені у статті погляди і пропозиції стосуються бажаних оптимальних рішень, потрібні різні часові межі для доцільного упровадження у практику запропонованих рекомендацій.uk_UA
dc.description.sponsorshipнемаєuk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherПедагогічний альманах. Херсонuk_UA
dc.relation.ispartofseriesПедагогічний альманах.;2023. Випуск 54.-
dc.subjectздоров’язбережувальне виховання, зарубіжні країни, позитивний досвід, освіта.uk_UA
dc.titleДеякі напрямки реалізації позитивного зарубіжного досвіду здоров’язбережувального виховання дітей та юнацтва в сучасних умовах реформування вітчизняної системи освітиuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті та тези (ПФ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2023_Текст статті.pdf564.37 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.