Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/19083
Title: Інфомедійний урок чи урок з елементами медіа: про впровадження медіаосвіти у шкільну практику
Other Titles: MEDIA LESSON OR A LESSON WITH MEDIA ELEMENTS: ABOUTTHE IMPLEMENTATION OF MEDIA EDUCATION IN SCHOOLPRACTICE
Authors: Островська, Галина Олександрівна
Keywords: медіаосвіта
медіаграмотність
навчання
інфомедійний урок (медіаурок)
урок з елементами медіа
мова і література у школі
Issue Date: 2023
Publisher: Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника
Citation: Островська Г. Інфомедійний урок чи урок з елементами медіа: про впровадження медіаосвіти у шкільну практику // Освітні обрії. - Івано-Франківськ. - 2023. - Т. 57. - № 2, Ч.2 - С.48-54.
Abstract: У статті розглянуто питання впровадження медіаосвіти та роботи з різними джерелами інформації у шкільній практиці. Наголошується на формуванні медіаграмотності учнів для протистояння інформаційній агресії і запобігання медіатравматизації доцільно в системі шкільної освіти говорити про новий формат уроку та побудови завдань. Обґрунтовано поняття “інфомедійний урок” (медіаурок) та проаналізовано його відмінність від уроку з медіа. Конкретизовано ключі-підказки для побудови кожного з виду занять. Запропоновано приклади вправ з формування медіаграмотності учнів: сучасний здобувач освіти має не тільки прочитати і проаналізувати інформацію, перевірити її в інших джерелах, обґрунтувати висновок та застосувати для вивчення навчального предмета чи аналізу життєвої ситуації, а й зрозуміти роль та небезпеки ЗМІ (неповна інформація, неправдива, викривлена, маніпулятивна тощо).
URI: http://hdl.handle.net/123456789/19083
Appears in Collections:Т. 57, № 2, Ч. 2

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
7582-Текст статті-23094-2-10-20240229.pdf840.27 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.