Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/19093
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Сироткіна, Жанна Єрофіївна | - |
dc.contributor.author | Чеботар, Людмила Іванівна | - |
dc.date.accessioned | 2024-03-15T12:41:57Z | - |
dc.date.available | 2024-03-15T12:41:57Z | - |
dc.date.issued | 2023 | - |
dc.identifier.citation | Сироткіна Ж., Чеботар Л. Використання штучного інтелекту у фаховому становленні майбутнього вчителя-музиканта // Освітні обрії. - Івано-Франківськ. - 2023. - Т. 57. - № 2, Ч.2 - С.90-93. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/19093 | - |
dc.description.abstract | Авторами обґрунтовано доцільність використання всіх можливостей штучного інтелекту в навчальному процесі в закладі вищої освіти майбутніх учителів музичного мистецтва. Наголошується, що їх якісна підготовка неможлива без застосування інформаційно-комунікаційних технологій. Розглянуто інструменти штучного інтелекту; подано перелік і короткий опис генераторів штучного інтелекту (далі – ШІ), які впроваджуються у сферу підготовки і становлення майбутніх фахівців. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника | uk_UA |
dc.subject | підготовка вчителя-музиканта | uk_UA |
dc.subject | штучний інтелект | uk_UA |
dc.subject | інструменти ШІ | uk_UA |
dc.subject | медіазасоби | uk_UA |
dc.subject | мультимедіа | uk_UA |
dc.title | Використання штучного інтелекту у фаховому становленні майбутнього вчителя-музиканта | uk_UA |
dc.title.alternative | USING ARTIFICIAL INTELLIGENCE IN THE PROFESSIONALDEVELOPMENT OF A FUTURE MUSIC TEACHER | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Appears in Collections: | Т. 57, № 2, Ч. 2 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
7595-Текст статті-23131-1-10-20240223.pdf | 410.2 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.