Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/19105
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorАрабаджи, Тимур Дмитрович-
dc.contributor.authorАрабаджи, Анна Юріївна-
dc.contributor.authorШаповалова, Валентина Олександрівна-
dc.date.accessioned2024-03-18T08:06:33Z-
dc.date.available2024-03-18T08:06:33Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationАрабаджи Т. Д, Арабаджи А. Ю, Шаповалова В. О. Удосконалення техніки бар’єрного бігу у юніорок 13–15 років // Вісник Прикарпатського університету. Серія: Фізична культура. - Івано-Франківськ. - 2024. - Вип. 42. - С.3-9.uk_UA
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/19105-
dc.description.abstractРезюме. Було впроваджено методику технічного вдосконалення бар’єрного бігу, яка включала комплекс, спрямований на розвиток швидкості, спритності, гнучкості у юніорок 13–15 років. Мета. Розробити методику вдосконалення техніки бар’єрного бігу у легкоатлеток 13–15 років у підготовчому періоді підготовки та визначити її ефективність. Матеріал і методи дослідження.Були використані: теоретичний аналіз та узагальнення даних науково-методичної літератури; педагогічні методи; аналіз, систематизація та узагальнення; метод математичної статистики. Отримані результати та висновки. Розроблена методика дозволила усунути технічні помилки, поліпшити рівень швидкості, спритності та гнучкості у легкоатлеток 13–15 років у підготовчому періоді підготовки, що свідчить про її ефективність.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherПрикарпатський національний університет імені Василя Стефаникаuk_UA
dc.subjectбар’єрний бігuk_UA
dc.subjectюніорки 13–15 роківuk_UA
dc.subjectпідготовчий період підготовкиuk_UA
dc.titleУдосконалення техніки бар’єрного бігу у юніорок 13–15 роківuk_UA
dc.title.alternativeImprovement of hurdle running technique in junior girls aged 13–15uk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:№ 42

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
7612-Текст статті-23269-1-10-20240303.pdf1.21 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.