Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/19120
Назва: Адаптація дітей з особливими потребами до освітнього простору
Автори: Хім’як, Вікторія Василівна
Ключові слова: Адаптація, дезадаптація, освітній простір, молодший шкільний вік, діти з особливими потребами
Дата публікації: 2023
Короткий огляд (реферат): Сучасні умови життя та праці в Україні характеризуються кардинальними змінами в економічному, соціальному та освітньому середовищі. Суспільство висуває нові вимоги до розвитку особистості, особливо в емоційній сфері, такі як ініціативність, сміливість, самостійність у прийнятті рішень та здатність швидко адаптуватися до різних ситуацій. Успішність дитини в школі значною мірою залежить від того, як проходить процес адаптації до навчання. Початкова школа є критичним періодом для дітей шкільного віку, оскільки саме в цей період відбувається перебудова психічного та емоційного середовища дитини, а також соціально-психологічна адаптація до шкільної ситуації. Проблема оцінки шкільної адаптації та попередження можливих порушень у психічному та особистісному розвитку першокласників неминуче передбачає ранню діагностику шкільної адаптації, що є завданням сучасної науки.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/19120
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи студентів, магістрантів, аспірантів (ФП)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Хім’як Вікторія Василівна.pdf1.86 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.