Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://hdl.handle.net/123456789/19120
Назва: | Адаптація дітей з особливими потребами до освітнього простору |
Автори: | Хім’як, Вікторія Василівна |
Ключові слова: | Адаптація, дезадаптація, освітній простір, молодший шкільний вік, діти з особливими потребами |
Дата публікації: | 2023 |
Короткий огляд (реферат): | Сучасні умови життя та праці в Україні характеризуються кардинальними змінами в економічному, соціальному та освітньому середовищі. Суспільство висуває нові вимоги до розвитку особистості, особливо в емоційній сфері, такі як ініціативність, сміливість, самостійність у прийнятті рішень та здатність швидко адаптуватися до різних ситуацій. Успішність дитини в школі значною мірою залежить від того, як проходить процес адаптації до навчання. Початкова школа є критичним періодом для дітей шкільного віку, оскільки саме в цей період відбувається перебудова психічного та емоційного середовища дитини, а також соціально-психологічна адаптація до шкільної ситуації. Проблема оцінки шкільної адаптації та попередження можливих порушень у психічному та особистісному розвитку першокласників неминуче передбачає ранню діагностику шкільної адаптації, що є завданням сучасної науки. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://hdl.handle.net/123456789/19120 |
Розташовується у зібраннях: | Наукові роботи студентів, магістрантів, аспірантів (ФП) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Хім’як Вікторія Василівна.pdf | 1.86 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.