Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/19120
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Хім’як, Вікторія Василівна | - |
dc.date.accessioned | 2024-03-19T07:09:41Z | - |
dc.date.available | 2024-03-19T07:09:41Z | - |
dc.date.issued | 2023 | - |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/19120 | - |
dc.description.abstract | Сучасні умови життя та праці в Україні характеризуються кардинальними змінами в економічному, соціальному та освітньому середовищі. Суспільство висуває нові вимоги до розвитку особистості, особливо в емоційній сфері, такі як ініціативність, сміливість, самостійність у прийнятті рішень та здатність швидко адаптуватися до різних ситуацій. Успішність дитини в школі значною мірою залежить від того, як проходить процес адаптації до навчання. Початкова школа є критичним періодом для дітей шкільного віку, оскільки саме в цей період відбувається перебудова психічного та емоційного середовища дитини, а також соціально-психологічна адаптація до шкільної ситуації. Проблема оцінки шкільної адаптації та попередження можливих порушень у психічному та особистісному розвитку першокласників неминуче передбачає ранню діагностику шкільної адаптації, що є завданням сучасної науки. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.subject | Адаптація, дезадаптація, освітній простір, молодший шкільний вік, діти з особливими потребами | uk_UA |
dc.title | Адаптація дітей з особливими потребами до освітнього простору | uk_UA |
dc.type | Learning Object | uk_UA |
Appears in Collections: | Наукові роботи студентів, магістрантів, аспірантів (ФП) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Хім’як Вікторія Василівна.pdf | 1.86 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.