Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/19120
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorХім’як, Вікторія Василівна-
dc.date.accessioned2024-03-19T07:09:41Z-
dc.date.available2024-03-19T07:09:41Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/19120-
dc.description.abstractСучасні умови життя та праці в Україні характеризуються кардинальними змінами в економічному, соціальному та освітньому середовищі. Суспільство висуває нові вимоги до розвитку особистості, особливо в емоційній сфері, такі як ініціативність, сміливість, самостійність у прийнятті рішень та здатність швидко адаптуватися до різних ситуацій. Успішність дитини в школі значною мірою залежить від того, як проходить процес адаптації до навчання. Початкова школа є критичним періодом для дітей шкільного віку, оскільки саме в цей період відбувається перебудова психічного та емоційного середовища дитини, а також соціально-психологічна адаптація до шкільної ситуації. Проблема оцінки шкільної адаптації та попередження можливих порушень у психічному та особистісному розвитку першокласників неминуче передбачає ранню діагностику шкільної адаптації, що є завданням сучасної науки.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.subjectАдаптація, дезадаптація, освітній простір, молодший шкільний вік, діти з особливими потребамиuk_UA
dc.titleАдаптація дітей з особливими потребами до освітнього просторуuk_UA
dc.typeLearning Objectuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи студентів, магістрантів, аспірантів (ФП)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Хім’як Вікторія Василівна.pdf1.86 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.