Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/19184
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКостик, Софія Русланівна-
dc.date.accessioned2024-03-21T07:21:32Z-
dc.date.available2024-03-21T07:21:32Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/19184-
dc.description.abstractВажливість вибраної теми підкреслюється постійно зростаючим навчальним навантаженням у сучасній школі, що визначає стан психічного здоров’я дітей, тобто стан їх психологічного, фізичного та соціального благополуччя. Психічне здоров'я безпосередньо залежить від здатності дитини бути тривожною, тобто відчувати страх, до того чи іншого фактору. Окрім порушень, які пов’язані із заборонами старших, у початковій школі зазвичай присутній постійний страх перед поганими оцінками («Мені соромно за свої низькі оцінки»), втрати важливих речей («Мені стало страшно – я загубив ручку») та інші форми страху в соціумі (наприклад, булінг). Тривога - це емоційний стан людини, який виникає, коли в невизначених умовах як в приємних ситуаціях, так і в більшості при негативному досвіді. В основі міркувань про тривогу, з погляду психології сучасності, стоїть відчуття страху. Страх, прирівнюється до будь-якої базової емоції (таких як, гнів, радість, щастя, відраза) інтенсивність кожної основної емоції може змінюватися відповідно до ситуації, тому й стан тривоги може проявлятись як слабка, помірна та інтенсивна. Страх - це емоційний стан, який є біологічною захисною реакцією людини або тварини на реальну або уявну загрозу їх здоров'ю та благополуччю. Тому для людини, поява страху не тільки зручна, але й корисна. Проте, людина, як соціальна істота, відчуває страх, який часто стає перешкодою для досягення власних цілей. Тривога, в основі якої є страх, виконує як захисну (готує та передбачає небезпечну ситуацію), так і мотиваційну функції. Л.А. Лепіхова стверджує, що поява страхів є результатом неадекватної адаптації в психофізіологічних системах, що проявляється в підвищеному рівні активації нервової системи і результатом є неадекватні реакції в поведінці. Для корекції дитячих страхів широко використовується терапія мистецтвом. Кількість досліджень даної проблематики є вкрай обмеженою. Серед науковців, які спеціалізуються в напрямку теорії і практики психокорекції страхів у діток можна виокремити таких, як: Л.Д. Лєбєдєва, О.І. Захаров, Орлова Е.К., Є. Г. Макарова, О.В. Тараріна та інші.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.subjectСтрахи у дітей, арт-терапія, молодший шкільний вікuk_UA
dc.titleАрт-терапія як засіб подолання страху у дітей молодшого шкільного вікуuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Appears in Collections:Наукові роботи студентів, магістрантів, аспірантів (ФП)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Костик С. Дипломна робота 2023.pdf1.74 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.