Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/19184
Назва: Арт-терапія як засіб подолання страху у дітей молодшого шкільного віку
Автори: Костик, Софія Русланівна
Ключові слова: Страхи у дітей, арт-терапія, молодший шкільний вік
Дата публікації: 2023
Короткий огляд (реферат): Важливість вибраної теми підкреслюється постійно зростаючим навчальним навантаженням у сучасній школі, що визначає стан психічного здоров’я дітей, тобто стан їх психологічного, фізичного та соціального благополуччя. Психічне здоров'я безпосередньо залежить від здатності дитини бути тривожною, тобто відчувати страх, до того чи іншого фактору. Окрім порушень, які пов’язані із заборонами старших, у початковій школі зазвичай присутній постійний страх перед поганими оцінками («Мені соромно за свої низькі оцінки»), втрати важливих речей («Мені стало страшно – я загубив ручку») та інші форми страху в соціумі (наприклад, булінг). Тривога - це емоційний стан людини, який виникає, коли в невизначених умовах як в приємних ситуаціях, так і в більшості при негативному досвіді. В основі міркувань про тривогу, з погляду психології сучасності, стоїть відчуття страху. Страх, прирівнюється до будь-якої базової емоції (таких як, гнів, радість, щастя, відраза) інтенсивність кожної основної емоції може змінюватися відповідно до ситуації, тому й стан тривоги може проявлятись як слабка, помірна та інтенсивна. Страх - це емоційний стан, який є біологічною захисною реакцією людини або тварини на реальну або уявну загрозу їх здоров'ю та благополуччю. Тому для людини, поява страху не тільки зручна, але й корисна. Проте, людина, як соціальна істота, відчуває страх, який часто стає перешкодою для досягення власних цілей. Тривога, в основі якої є страх, виконує як захисну (готує та передбачає небезпечну ситуацію), так і мотиваційну функції. Л.А. Лепіхова стверджує, що поява страхів є результатом неадекватної адаптації в психофізіологічних системах, що проявляється в підвищеному рівні активації нервової системи і результатом є неадекватні реакції в поведінці. Для корекції дитячих страхів широко використовується терапія мистецтвом. Кількість досліджень даної проблематики є вкрай обмеженою. Серед науковців, які спеціалізуються в напрямку теорії і практики психокорекції страхів у діток можна виокремити таких, як: Л.Д. Лєбєдєва, О.І. Захаров, Орлова Е.К., Є. Г. Макарова, О.В. Тараріна та інші.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/19184
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи студентів, магістрантів, аспірантів (ФП)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Костик С. Дипломна робота 2023.pdf1.74 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.