Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/19189
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБойко, Анастасія Василівна-
dc.date.accessioned2024-03-21T07:22:21Z-
dc.date.available2024-03-21T07:22:21Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/19189-
dc.description.abstractОднією з актуальних проблем сьогодення є емоційне благополуччя дитини, яке виявляється, перш за все, у позитивному самовідчутті, психологічному комфорті, адекватному оцінюванні нею своїх можливостей. У дошкільному віці ці компоненти можуть бути спотворені в силу наявності тривожності як одного із бар'єрів, що ускладнює життя дитини, впливає на її психічне здоров'я і процес становлення особистості на етапі дошкільного дитинства. Оскільки, практика та наукові дослідження свідчать про наростання тенденції до підвищення тривожності вже у дітей дошкільного віку, то необхідним є вивчення особливостей її прояву, визначення причин та виявлення характерних для її актуалізації життєвих ситуацій.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.subjectдіти дошкільного віку, тривожність, тривожний розладuk_UA
dc.titleПричини тривожного розладу у дітейuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Appears in Collections:Наукові роботи студентів, магістрантів, аспірантів (ФП)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Курсова_Бойко Анастасія.pdf463.58 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.