Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/19237
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПопова, Людмила Миколаївна-
dc.date.accessioned2024-04-04T07:24:11Z-
dc.date.available2024-04-04T07:24:11Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationПопова Л. М. Феномен «штучного інтелекту» у формуванні трансверсальних компетентностей майбутнього вчителя: за і проти / Л. М. Попова // Журнал Прикарпатського університету імені Василя Стефаника. - 2024. - Т. 11. - № 1. - С. 86-93.uk_UA
dc.identifier.other10.15330/jpnu.11.1.86-93-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/19237-
dc.description.abstractУ статті актуалізується проблема професійної підготовки майбутнього вчителя у контексті переосмислення процесу освіти, формування системи знань, умінь і навичок, необхідних для професійної конкурентоспроможності майбутнього фахівця. Зроблено спробу привернути увагу до нагальної потреби модернізації освітнього процесу в умовах пошуків шляхів ефективної адаптації сучасної молоді до реалій ХХІ століття. Підкреслено значущість терміну “трансверсальність”, який раніше функціонував у вузькоспеціалізованому середовищі математичних наук, щоб пояснити його сучасну інтерпретацію в галузі професійної освіти. Стрімкі процеси глобалізації та наслідки четвертої науково-технічної революції (з середини XX століття), яка охопила інтелектуальну діяльність людства, сприяли інформатизації суспільства, виокремили потребу розвивати здатність до розв’язання проблем, пов’язаних з технологічними досягненнями та міжкультурною комунікацією. Особлива роль відводиться використанню штучного інтелекту в освіті та науці; проаналізовано дослідження українських i зарубіжних учених, присвячених дослідженню процесів сприйняття, розуміння та використання штучного інтелекту сучасним студентом. Розглянуто позитивні та проблемні аспекти запровадження можливостей штучного інтелекту в навчальному процесі закладів вищої освіти; вплив комп’ютерізації на всі сфери соціального та економічного життя суспільства; зроблено висновок, що в сучасній освіті необхідно розвивати усвідомлення та розуміння складної природи штучного інтелекту, етичних норм його застосування в освітньому процесі; формувати навички свідомого підходу до визначення ступеня ефективності здобутків інноваційних процесів.uk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.publisherПрикарпатський національний університет імені Василя Стефаникаuk_UA
dc.subjectнавчальний процесuk_UA
dc.subjectштучний інтелектuk_UA
dc.subjectздобувачі освітиuk_UA
dc.subjectтрансверсальні компетентностіuk_UA
dc.subjectміжнародний ринок праціuk_UA
dc.subjectетичні нормиuk_UA
dc.titleФеномен «штучного інтелекту» у формуванні трансверсальних компетентностей майбутнього вчителя: за і протиuk_UA
dc.title.alternativeThe Phenomenon of “Artificial Intelligence” in the Formation of Transversal Competencies of the Future Teacher: Pros and Consuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Т. 11, № 1

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
art_8_LIUDMYLA+POPOVA.pdf438.66 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.