Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 181 до 200 з 410
Дата випуску | Назва | Автор(и) |
2014 | Своєрідність образу падшої жінки в російській літературі XIX століття (на прикладі творів Ф. Достоєвського та Л. Толстого) | Мартинець, Алла Михайлівна |
2014 | СПЕЦИФІКА ВИКЛАДАННЯ ЛІТЕРАТУРИ У СИСТЕМІ ФІЛОЛОГІЧНОЇ ОСВІТИ ВИЩОЇ ШКОЛИ | Мартинець, Алла Михайлівна |
2014 | Своєрідність представлення християнських мотивів у новелах О. Генрі | Мартинець, Алла Михайлівна |
2014 | Художня деталь як засіб творення національних образів | Мартинець, Алла Михайлівна |
2014 | ВИЯВ НАЦІОНАЛЬНОЇ САМОСВІДОМОСТІ У ТВОРАХ ТАРАСА ШЕВЧЕНКА ТА РОБЕРТА БЕРНСА | Мартинець, Алла Михайлівна |
2013 | Функції образу уявного друга в дитячій літературі (на прикладі творчості, Астрід Ліндгрен та Міри Лобе) | Мартинець, Алла Михайлівна |
2013 | ОБРАЗ УЯВНОГО ДРУГА У ТВОРІ АСТРІД ЛІНДГРЕН «МАЛЮК ТА КАРЛСОН, ЩО ЖИВЕ НА ДАХУ» | Мартинець, Алла Михайлівна |
вер-2020 | Еміграційна проблематика у колумністиці Тані Малярчук (на матеріалі авторських колонок на «Deutsche Welle») | Хороб, Соломія Степанівна |
2015 | Війна як художнє осмислення людського буття: роман Річарда Олдінгтона «Смерть героя» | Девдюк, Іванна Василівна |
січ-2021 | «ПЕКУЧА ТАЄМНИЦЯ» С. ЦВЕЙГА – ЯК НОВЕЛА-ІНІЦІАЦІЯ (НАУКОВО-МЕТОДИЧНІ МАТЕРІАЛИ ДО ВИВЧЕННЯ НОВЕЛІСТИЧНОЇ СПАДЩИНИ АВСТРІЙСЬКОГО ПИСЬМЕННИКА У ВИШІ) | Тереховська, Олена Володимирівна |
2013 | Екзистенція кохання через призму бачення Януша Вишневського на прикладі роману «Самотність в мережі» | Мартинець, Алла Михайлівна |
гру-2020 | "Амок" С. Цвейга як новела-ініціація (науково-методичні матеріали до вивчення новелістичної спадщини С. Цвейга у виші) | Тереховська, Олена Володимирівна |
2020 | Уроки людяності літературних персонажів Я.Л.Вишневського в романі «Повторення долі» | Тереховська, Олена Володимирівна |
2020 | Галерея портретів «справжніх» гуралів як виклик віртуально-мобільному світу інтернету (на матеріалі роману Я.Л.Вишневського «Повторення долі») | Тереховська, Олена Володимирівна |
лис-2020 | СВОЄРІДНІСТЬ Д. ДЕФО У ТВОРЕННІ ЖІНОЧОГО ОБРАЗУ ПАДШОЇ ЖІНКИ (РОМАН «ГОРЕ І РАДІСТЬ МОЛЛЬ ФЛЕНДЕРС») | Мартинець, Алла Михайлівна |
лис-2020 | АВТОБІОГРАФІЧНІ ЕЛЕМЕНТИ РОМАНУ Г. К. АНДЕРСЕНА «УСЬОГО ТІЛЬКИ СКРИПАЛЬ» | Мартинець, Алла Михайлівна |
жов-2020 | ОБРАЗ АНГЕЛА ЯК МЕТАФОРА САКРАЛЬНОГО У ПОВІСТІ МАРИНИ АРОМШТАМ «КОЛИ АНГЕЛИ ВІДПОЧИВАЮТЬ» | Мартинець, Алла Михайлівна |
гру-2014 | Основні тенденції розвитку світової літератури 40–50-х рр. ХХ ст. | Девдюк, Іванна Василівна |
2015 | РЕЦЕПЦІЯ ОБРАЗУ КАССАНДРИ В ОДНОЙМЕННИХ ДРАМАХ ЕЛІЗИ ОЖЕШКО ТА ЛЕСІ УКРАЇНКИ | Спатар, Ірина Миколаївна |
2009 | Рецептивна модель як домінанта дитячого світосприймання у творах про дітей Елізи Ожешко та Івана Франка. | Спатар, Ірина Миколаївна |
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 181 до 200 з 410