Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/19315
Назва: Товариство “Учителька громада” в контексті суспільно-культурних процесів Другої Речі Посполитої (30-ті рр. XX ст.)
Автори: Вовк, Леся
Ключові слова: “Учительська громада”
Галичина
полонізація
учитель
освіта
школа
Дата публікації: 2016
Видавництво: ДВНЗ "Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника"
Бібліографічний опис: Вовк Л. Товариство “Учителька громада” в контексті суспільно-культурних процесів Другої Речі Посполитої (30-ті рр. XX ст.) // Вісник Прикарпатського університету. Серія: Історія. - Івано-Франківськ. - 2016. - Вип. 28. - С.111-117.
Короткий огляд (реферат): Проаналізовано організаційний розвиток та культурно-освітню працю одного з провідних учительських товариств Галичини — “Учительської громади ”. Відзначено, що в умовах акції пацифікації, що супроводжувалася репресіями над провідними українськими громадсько-політичними, культурно-освітніми діячами, та полонізаційної політики польських урядів у 1930-х рр., члени товариства зуміли мобілізувати значну частину українського вчительства на грунті боротьби за свої права та прагненні українських дітей навчатися у школах краю рідною мовою. Акцентовано на значних проблемах, з якими зіткнулося керівництво “Учительської громади ” у процесі реалізації основоположних завдань товариства у другій половині 1930-х рр., зокрема відсутності діалогу між провідними національно-культурними організаціями краю та фінансових труднощах. Виокремлено провідних діячів товариства, зазначено основні напрями діяльності “Учительської громади ”, серед яких — підготовка програм навчання української мови в середніх школах всіх типів.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/19315
Розташовується у зібраннях:№ 28

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Вовк Л. С.111-117.pdf426.59 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.