Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/20146
Назва: Українське еміграційне музикознавство у контексті гуманітарного простору «доби МУР-у» (40-50 рр. ХХ ст.)
Автори: Граб, Уляна Богданівна
Ключові слова: еміграційне музикознавство
культуротворення
традиціоналізм
«доба МУР-у»
персоналізм
Мирослав Антонович
Дата публікації: 2015
Видавництво: Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника
Бібліографічний опис: Граб У. Українське еміграційне музикознавство у контексті гуманітарного простору «доби МУР-у» (40-50 рр. ХХ ст.) // Вісник Прикарпатського університету. Серія: Мистецтвознавство. - Івано-Франківськ. - 2015. - Вип. 32. – С. 78-89.
Короткий огляд (реферат): Аналізуються музично-мистецькі тенденції в еміграційному середовищі у «таборову добу» 40-х років і перших повоєнних десятиліть минулого століття у загальному контексті еміграційної гуманітарної думки. На основі огляду музично-критичних публікацій еміграційних музикознавців констатуються актуальні проблеми зазначеного періоду. З’ясовується, що традиціоналізм в рамках виразного домінування національно-державницького гранд-наративу у музичному просторі еміграції став естетичною парадигмою розвитку музикознавчої думки та стратегією дій для всієї музичної спільноти. Стверджується, що при персоналістичному розгляді еміграційна музична наука репрезентує значно складнішу картину. На основі епістолярію Мирослава Антоновича окреслюється проблема індивідуальних шляхів осягнення європейської ідентичності як світоглядних перетворень у середовищі музикознавчої еміграції, зокрема М. Антоновича.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/20146
Розташовується у зібраннях:№ 32

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
У. Граб С.78-89.pdf333.04 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.