Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/20233
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Завалевський, Юрій Іванович | - |
dc.contributor.author | Кириленко, Світлана Володимирівна | - |
dc.contributor.author | Мариновська, Оксана Яківна | - |
dc.contributor.author | Кіян, Ольга Іванівна | - |
dc.date.accessioned | 2024-09-12T08:44:01Z | - |
dc.date.available | 2024-09-12T08:44:01Z | - |
dc.date.issued | 2024 | - |
dc.identifier.citation | Завалевський Ю., Кириленко С., Мариновська О., Кіян О. Прикладні педагогічні дослідження як чинник інноваційного розвитку освіти // Освітні обрії. - Івано-Франківськ. - 2024. - Т. 58. - № 1 - С.9-13. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/20233 | - |
dc.description.abstract | У статті розкрито прикладні педагогічні дослідження як чинник інноваційного розвитку освіти. Науково обґрунтовано такі напрями: ціннісно зорієнтована освіта задля розвитку особистості як громадянина і патріота України; компетентнісно спрямована освіта задля самореалізації суб'єктів освітнього процесу; цифрова трансформація освіта як екосистема цифрових рішень у відповідь на виклики часу; безпечна освіта задля ефективного функціонування і роз-витку закладів освіти у воєнний час;акмеологічно орієнтована освіта зад-ля інноваційного розвитку авторських закладів освіти. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника | uk_UA |
dc.subject | прикладні педагогічні дослідження | uk_UA |
dc.subject | напрями | uk_UA |
dc.subject | інноваційний розвиток освіти | uk_UA |
dc.title | Прикладні педагогічні дослідження як чинник інноваційного розвитку освіти | uk_UA |
dc.title.alternative | APPLIED PEDAGOGICAL RESEARCH AS A FACTORINNOVATIVE DEVELOPMENT OF EDUCATION | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Appears in Collections: | Т. 58, № 1 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Завалевський.pdf | 569.43 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.