Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/20236
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Овдійчук, Лілія Миколаївна | - |
dc.date.accessioned | 2024-09-12T09:21:08Z | - |
dc.date.available | 2024-09-12T09:21:08Z | - |
dc.date.issued | 2024 | - |
dc.identifier.citation | Овдійчук Л. Творчість Джозефа Конрада в контексті літературної освіти: інноваційний аспект вивчення // Освітні обрії. - Івано-Франківськ. - 2024. - Т. 58. - № 1 - С.23-28. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/20236 | - |
dc.description.abstract | У статті розкрито краєзнавчий аспект досліджень життя і творчості Джозефа Конрада, проаналізовано питання вивчення цієї теми в закладах освіти України різних рівнів та репрезентовано авторські напрацювання. Дослідниця представила розроблені інноваційні методики опрацювання біографії митця через авторський мультимедійний проєкт "Письменник як особистість"; продемонструвала застосування стратегій критичного мислення, зокрема, "товстих і тонких" запитань у процесі аналізу твору "Серце пітьми"; розкрила особливості створення графічних систематизаторів під час характеристики персонажів,образів-символів повісті. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника | uk_UA |
dc.subject | письменник як особистість | uk_UA |
dc.subject | інновації | uk_UA |
dc.subject | стратегії критичного мислення | uk_UA |
dc.subject | "товсті і тонкі" запитання | uk_UA |
dc.subject | графічні систематизатори | uk_UA |
dc.subject | повість "Серце пітьми" | uk_UA |
dc.title | Творчість Джозефа Конрада в контексті літературної освіти: інноваційний аспект вивчення | uk_UA |
dc.title.alternative | CREATIVITY OF JOSEPH CONRAD IN THE CONTEXT OF LITERARYEDUCATION: INNOVATIVE ASPECT | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Appears in Collections: | Т. 58, № 1 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Овдійчук.pdf | 430.19 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.