Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/20273
Title: Науково-теоретичні засади реалізації аксеологічного підходу у професійній підготовці майбутніх педагогів
Authors: Борин, Галина Василівна
Марчій-Дмитраш, Тамара Михайлівна
Keywords: аксіологічний підхід, професійна підготовка, майбутній педагог, творчість, виховання дітей, заклад вищої освіти
Issue Date: 2024
Publisher: Інноваційна педагогіка
Citation: Борин Г., Марчій-Дмитраш Т. Науково-теоретичні засади реалізації аксеологічного підходу у професійній підготовці майбутніх педагогів. Інноваційна педагогіка. 2024. Випуск 67. Том 1. С.117-121.
Series/Report no.: 67;С.117-121.
Abstract: У статті розкрито науково-теоретичні засади реалізації аксіологічного підходу у професійній підготовці майбутніх педагогів. Основну увагу зосереджено на формуванні специфічних педагогічних цінностей, важливих для самореалізації у майбутній професійній діяльності, що передбачає мистецько-ціннісну, творчу, комунікативну підготовку здобувачів освіти. Наголошено, що аксіологічним підходом передбачено опанування майбутнім педагогм професійно-педагогічної культури, гуманістичних педагогічних цінностей, оскільки у процесі роботи з дітьми він реалізовуватиме ціннісно творчі спонуки національної системи освіти
URI: http://hdl.handle.net/123456789/20273
Appears in Collections:Статті та тези (ПФ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
27.pdf156.44 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.