Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/20273
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБорин, Галина Василівна-
dc.contributor.authorМарчій-Дмитраш, Тамара Михайлівна-
dc.date.accessioned2024-09-16T06:56:31Z-
dc.date.available2024-09-16T06:56:31Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationБорин Г., Марчій-Дмитраш Т. Науково-теоретичні засади реалізації аксеологічного підходу у професійній підготовці майбутніх педагогів. Інноваційна педагогіка. 2024. Випуск 67. Том 1. С.117-121.uk_UA
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/20273-
dc.description.abstractУ статті розкрито науково-теоретичні засади реалізації аксіологічного підходу у професійній підготовці майбутніх педагогів. Основну увагу зосереджено на формуванні специфічних педагогічних цінностей, важливих для самореалізації у майбутній професійній діяльності, що передбачає мистецько-ціннісну, творчу, комунікативну підготовку здобувачів освіти. Наголошено, що аксіологічним підходом передбачено опанування майбутнім педагогм професійно-педагогічної культури, гуманістичних педагогічних цінностей, оскільки у процесі роботи з дітьми він реалізовуватиме ціннісно творчі спонуки національної системи освітиuk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherІнноваційна педагогікаuk_UA
dc.relation.ispartofseries67;С.117-121.-
dc.subjectаксіологічний підхід, професійна підготовка, майбутній педагог, творчість, виховання дітей, заклад вищої освітиuk_UA
dc.titleНауково-теоретичні засади реалізації аксеологічного підходу у професійній підготовці майбутніх педагогівuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті та тези (ПФ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
27.pdf156.44 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.