Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://hdl.handle.net/123456789/20291
Назва: | Методика формування каналів комунікації університету в умовах дистанційної роботи |
Інші назви: | METHODS OF FORMING UNIVERSITY COMMUNICATION CHANNELS IN DISTANCE WORK CONDITIONS |
Автори: | Гриневич, Людмила Володимирівна Мірзоєв, Джавід Ш.огли |
Ключові слова: | заклад вищої освіти маркетингове дослідження дистанційна робота анкетування комунікації комунікаційна діяльність |
Дата публікації: | 2024 |
Видавництво: | Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника |
Бібліографічний опис: | Гриневич Л. В., Мірзоєв Д. Ш.огли Методика формування каналів комунікації університету в умовах дистанційної роботи // Актуальні проблеми розвитку економіки регіону. - Івано-Франківськ. - 2024. - Т. 1. - № 20 - С.136-144. |
Короткий огляд (реферат): | В умовах жорсткої конкуренції на ринку освітніх послуг як в Україні, так і ззовні особливої актуальності набуває питання залучення абітурієнтів до навчання у закладах вищої освіти. На зараз існує багато негативних зовнішніх факторів, які не сприяють позитивній динаміці щодо набору. Отже, є потребу у визначенні механізмів та розробки стратегії що дозволить зміни на краще ситуацію з набором абітурієнтів. Першим кроком на цьому шляху може стати формування каналів комунікації університету з абітурієнтами. Для цього необхідно мати чіткий план дій як це робити. Метою статті є обґрунтування методики формування каналів комунікації університету в умовах дистанційної роботи. Її було розроблено для іноземних абітурієнтів. Вибір цієї цільової аудиторії обумовлено інтересами держави пов’язаними з просуванням на Світовому та Європейському освітніх ринках українські заклади вищої освіти. В якості методу дослідження було обрано статистичний метод спостереження, що дозволило надати кількісну та якісну оцінку потребам іноземних абітурієнтів. В якості інструменту було розроблено та реалізовано анкету, яка дозволила сформувати портрет споживача освітніх послуг. Опитування проводилось анонімно, через платформу Google. Використання саме цієї платформи дозволило відстежувати процес опитування, тобто вже на початковому етапі зробити висновок щодо зацікавленості іноземних абітурієнтів та здобувачів в отриманні освіти в Україні. Методика складається з 7 етапів, послідовне виконання яких дозволило виокремити та описати канали комунікації, які доцільно використовувати для спілкування з іноземними абітурієнтами. Таким чином запропонована методика формування каналів комунікації університету в умовах дистанційної роботи має практичне значення та може використовуватись в діяльності закладів вищої освіти. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://hdl.handle.net/123456789/20291 |
Розташовується у зібраннях: | Т. 1, № 20 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Журнал+20-1нова+-136-144.pdf | 251.55 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.