Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/20291
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Гриневич, Людмила Володимирівна | - |
dc.contributor.author | Мірзоєв, Джавід Ш.огли | - |
dc.date.accessioned | 2024-09-16T12:47:35Z | - |
dc.date.available | 2024-09-16T12:47:35Z | - |
dc.date.issued | 2024 | - |
dc.identifier.citation | Гриневич Л. В., Мірзоєв Д. Ш.огли Методика формування каналів комунікації університету в умовах дистанційної роботи // Актуальні проблеми розвитку економіки регіону. - Івано-Франківськ. - 2024. - Т. 1. - № 20 - С.136-144. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/20291 | - |
dc.description.abstract | В умовах жорсткої конкуренції на ринку освітніх послуг як в Україні, так і ззовні особливої актуальності набуває питання залучення абітурієнтів до навчання у закладах вищої освіти. На зараз існує багато негативних зовнішніх факторів, які не сприяють позитивній динаміці щодо набору. Отже, є потребу у визначенні механізмів та розробки стратегії що дозволить зміни на краще ситуацію з набором абітурієнтів. Першим кроком на цьому шляху може стати формування каналів комунікації університету з абітурієнтами. Для цього необхідно мати чіткий план дій як це робити. Метою статті є обґрунтування методики формування каналів комунікації університету в умовах дистанційної роботи. Її було розроблено для іноземних абітурієнтів. Вибір цієї цільової аудиторії обумовлено інтересами держави пов’язаними з просуванням на Світовому та Європейському освітніх ринках українські заклади вищої освіти. В якості методу дослідження було обрано статистичний метод спостереження, що дозволило надати кількісну та якісну оцінку потребам іноземних абітурієнтів. В якості інструменту було розроблено та реалізовано анкету, яка дозволила сформувати портрет споживача освітніх послуг. Опитування проводилось анонімно, через платформу Google. Використання саме цієї платформи дозволило відстежувати процес опитування, тобто вже на початковому етапі зробити висновок щодо зацікавленості іноземних абітурієнтів та здобувачів в отриманні освіти в Україні. Методика складається з 7 етапів, послідовне виконання яких дозволило виокремити та описати канали комунікації, які доцільно використовувати для спілкування з іноземними абітурієнтами. Таким чином запропонована методика формування каналів комунікації університету в умовах дистанційної роботи має практичне значення та може використовуватись в діяльності закладів вищої освіти. | uk_UA |
dc.language.iso | en | uk_UA |
dc.publisher | Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника | uk_UA |
dc.subject | заклад вищої освіти | uk_UA |
dc.subject | маркетингове дослідження | uk_UA |
dc.subject | дистанційна робота | uk_UA |
dc.subject | анкетування | uk_UA |
dc.subject | комунікації | uk_UA |
dc.subject | комунікаційна діяльність | uk_UA |
dc.title | Методика формування каналів комунікації університету в умовах дистанційної роботи | uk_UA |
dc.title.alternative | METHODS OF FORMING UNIVERSITY COMMUNICATION CHANNELS IN DISTANCE WORK CONDITIONS | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Appears in Collections: | Т. 1, № 20 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Журнал+20-1нова+-136-144.pdf | 251.55 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.