Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/20312
Назва: Дефініція «управлінський консалтинг»: критичний аналіз площини наукових підходів та новітній погляд на термінологію
Інші назви: MANAGEMENT CONSULTING, CRITICAL ANALYSIS AND THE LATEST VIEW ON THE DEFINITION
Автори: Волошин, Євген Олександрович
Ключові слова: управлінський консалтинг
підприємство
організація
незалежність
об'єктивність
кваліфікація
Дата публікації: 2024
Видавництво: Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника
Бібліографічний опис: Волошин Є. О. Дефініція «управлінський консалтинг»: критичний аналіз площини наукових підходів та новітній погляд на термінологію // Актуальні проблеми розвитку економіки регіону. - Івано-Франківськ. - 2024. - Т. 1. - № 20 - С.271-279.
Короткий огляд (реферат): У даній статті розглядається питання визначення управлінського консалтингу. За мету обрано комплексний огляд визначень різними науковцями, спільних рис між визначеннями та відмінностей, критичний аналіз наукових підходів до цієї дефініції, формування авторського тлумачення управлінського консалтингу на основі аналізу історії ринку консалтингових послуг. При проведенні дослідження використано загальнонаукові методи групування, узагальнення, порівняння, аналізу та синтезу тощо.На основі аналізу існуючих дефініцій автор пропонує власне визначення, яке є достатньо широким, щоб охоплювати весь спектр діяльності управлінського консалтингу, і в той же час достатньо конкретним, щоб бути зрозумілим і практичним, що сприятиме розвитку теоретичного підґрунтя управлінського консультування та усуненню термінологічних провалин. Проаналізовано роль управлінського консалтингу в сучасному світі та стверджується, що він є важливим інструментом для підвищення ефективності діяльності підприємств та організацій, дозволяє їм отримати незалежну оцінку діяльності, розробити та впровадити ефективні рішення для вирішення проблем управління. Управлінське консультування (консалтинг) - надання незалежних, об'єктивних і кваліфікованих послуг з вирішення управлінських проблем для підвищення ефективності бізнесу, охоплює широкий спектр діяльності, від стратегічного планування до впровадження нових бізнес-процесів і технологічних рішень, може бути надано в будь-якому бізнесі, незалежно від його розміру, галузі або стадії розвитку. Автор підкреслює основні характеристики управлінського консалтингу, такі як незалежність (консультанти повинні бути незалежними від організації, якій вони надають послуги), об'єктивність (консультанти повинні бути об'єктивними у своїх оцінках і рекомендаціях), професіоналізм (консультанти повинні мати необхідні знання і досвід для надання якісних послуг). А також запропоновано креативний погляд на управлінський консалтинг як компас, який допомагає підприємствам та організаціям знайти коректний шлях до успіху.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/20312
Розташовується у зібраннях:Т. 1, № 20

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Журнал+20-1нова+-271-279.pdf294.95 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.