Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/20342
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Балджи, Марина Дмитрівна | - |
dc.date.accessioned | 2024-09-19T09:27:21Z | - |
dc.date.available | 2024-09-19T09:27:21Z | - |
dc.date.issued | 2024 | - |
dc.identifier.citation | Балджи М. Д. Ефективне управління діяльністю закладів вищої освіти при вдосконаленні організації самостійної роботи здобувачів // Актуальні проблеми розвитку економіки регіону. - Івано-Франківськ. - 2024. - Т. 2. - № 20 - С. 10-20. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/20342 | - |
dc.description.abstract | В статті розглянуто переваги вдосконалення самостійної роботи студентів у закладах вищої освіти для отримання якісних результатів в навчальному процесі, чим і обумовлена тема дослідження. Обґрунтовано, що вдосконалення організації самостійної роботи здобувачів позитивно впливатиме на ефективне управління діяльністю закладами вищої освіти. Систематизовано теоретичне підґрунтя самостійної роботи студентів як форми організації освітнього процесу, означено переваги виконання дидактичних умов для того, щоб самостійна робота студентів була ефективною та визначено рівні самостійної діяльності студентів. Виділені компоненти, характерні для самостійної роботи, як такої, що включають: мотиваційні ланки, постановку конкретного завдання, вибір способів виконання, виконавську ланку та контроль. Досліджено досвід європейських країн з організації самостійної роботи здобувачів, які свідчать про тісний зв'язок навчального процесу з ринком, виробництвом і можливими сферами майбутньої діяльності студента. Аргументовано застосування різних форм організації самостійної роботи студентів, залежно від спеціальності та освітніх програм, що мають пропонувати кафедри, розробляючи робочі програми дисциплін,враховуючи потреби стейкхолдерів та ринку праці. Метою статті виступає аналіз існуючих підходів до самостійної роботи студентів та вдосконалення її організації для ефективного управління діяльністю закладами вищої освіти. У процесі дослідження й вирішення поставлених завдань використовувались різні наукові методи, до основних з них належать: систематизації, порівняння, аналізу, анкетування, графічного аналізу. У результаті проведеного дослідження організації самостійної роботи у закладах вищої освіти визначено позиції здобувачів та викладачів, які у цілому, мають спільні погляди на потребу вдосконалення окресленої проблеми. Завдяки аналізу анонімного анкетування студентів та викладачів визначено конкретні кроки вдосконалення даної форми навчального процесу.Науковою новизною виступає зв'язок вдосконалення організації самостійної роботи здобувачів з ефективним управлінням діяльності закладів вищої освіти, що надає право стверджувати про підвищення якості освітніх послуг і покращення навчального процесу завдяки вдосконаленню системи СРС. Практична значущість дослідження полягає у застосуванні існуючих доробок для вдосконалення діючої системи організації самостійної роботи студентів, спрямованої на підготовку висококваліфікованих фахівців різних спеціальностей для подальшого розвитку суспільства і країни. | uk_UA |
dc.language.iso | en | uk_UA |
dc.publisher | Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника | uk_UA |
dc.subject | самостійна робота студентів | uk_UA |
dc.subject | заклади вищої освіти | uk_UA |
dc.subject | анкетування відношення до самостійної роботи з точки зору студентів та викладачів | uk_UA |
dc.subject | управління | uk_UA |
dc.title | Ефективне управління діяльністю закладів вищої освіти при вдосконаленні організації самостійної роботи здобувачів | uk_UA |
dc.title.alternative | EFFECTIVE MANAGEMENT OF HIGHER EDUCATION INSTITUTIONS IN IMPROVING THE ORGANIZATION OF INDEPENDENT WORK OF LEARNERS | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Appears in Collections: | Т. 2, № 20 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Журнал+20-2-10-20-1.pdf | 326.03 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.