Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/20345
Назва: Реалії інклюзивної освіти в Україні
Автори: Кудярська, Тетяна Романівна
Зубко, Олеся Ігорівна
Ключові слова: інклюзія
інклюзивна освіта
діти з особливими освітніми потребами
Дата публікації: 2018
Бібліографічний опис: Кудярська Т. Р. Реалії інклюзивної освіти в Україні / Т. Р. Кудярська, О. І. Зубко // Матеріали міжнародної науково-практичної конференції «ScienceMax IV» м. Краматорськ 27 травня 2018 року. - С. 81-86.
Короткий огляд (реферат): У статті розглядається сутність та особливості інклюзивної освіти в Україні. Інклюзія подається як основа реформування освіти осіб з особливими освітніми потребами; складна, неоднозначна проблема, що потребує розгляду та розробки нормативно-правових, психолого-педагогічних, програмно-змістових, соціально-психологічних засад.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/20345
Розташовується у зібраннях:Статті та тези (ПФ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2018_збірник_Вінниця_ScienceMax IV-81-86.pdf468.8 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.