Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/20359
Назва: Спільні підходи до попередження та подолання труднощів засвоєння грамоти школярами молодших класів
Автори: Кудярська, Тетяна Романівна
Бойчук, М. І.
Ключові слова: несформованість психічних функцій
інтонаційна виразність
диференціація звуків
дисграфія
Дата публікації: 2020
Бібліографічний опис: Кудярська Т. Р. Спільні підходи до попередження та подолання труднощів засвоєння грамоти школярами молодших класів / Т. Р. Кудярська, М. І. Бойчук // Матеріали Вісімнадцятої наукової конференції студентів та молодих вчених «Наумовські читання» [Електронний ресурс] : (24-25 листопада 2020 р., м. Харків) / ХНПУ ім. Г. С. Сковороди – Харків : ХНПУ. - 2020. - С. 211-213..
Короткий огляд (реферат): У статті висвітлено причини труднощів засвоєння грамоти учнями початкових класів, що призводить до їх неуспішності в подальшому навчанні. Автор вказав на шляхи попередження виникнення дисграфії у дітей та обумовив необхідність взаємодії усіх учасників освітнього процесу.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/20359
Розташовується у зібраннях:Статті та тези (ПФ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2020_Тези_Харків-конференція-211-213.pdf217.01 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.