Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/20359
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКудярська, Тетяна Романівна-
dc.contributor.authorБойчук, М. І.-
dc.date.accessioned2024-09-20T07:18:54Z-
dc.date.available2024-09-20T07:18:54Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationКудярська Т. Р. Спільні підходи до попередження та подолання труднощів засвоєння грамоти школярами молодших класів / Т. Р. Кудярська, М. І. Бойчук // Матеріали Вісімнадцятої наукової конференції студентів та молодих вчених «Наумовські читання» [Електронний ресурс] : (24-25 листопада 2020 р., м. Харків) / ХНПУ ім. Г. С. Сковороди – Харків : ХНПУ. - 2020. - С. 211-213..uk_UA
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/20359-
dc.description.abstractУ статті висвітлено причини труднощів засвоєння грамоти учнями початкових класів, що призводить до їх неуспішності в подальшому навчанні. Автор вказав на шляхи попередження виникнення дисграфії у дітей та обумовив необхідність взаємодії усіх учасників освітнього процесу.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.subjectнесформованість психічних функційuk_UA
dc.subjectінтонаційна виразністьuk_UA
dc.subjectдиференціація звуківuk_UA
dc.subjectдисграфіяuk_UA
dc.titleСпільні підходи до попередження та подолання труднощів засвоєння грамоти школярами молодших класівuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті та тези (ПФ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2020_Тези_Харків-конференція-211-213.pdf217.01 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.