Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/20361
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКудярська, Тетяна Романівна-
dc.date.accessioned2024-09-20T07:19:09Z-
dc.date.available2024-09-20T07:19:09Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationКудярська Т. Р. Технологія побудови інклюзивного освітнього процесу в ЗДО: супровід переходу дитини до школи / Т. Р. Кудярська // Scientific Journal Virtus. – 2021. - № 54. – Р. 65-70.uk_UA
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/20361-
dc.description.abstractУ запропонованій статті розглянута технологія побудови інклюзивного освітнього процесу в дитячому садку, розробка і реалізація програми психолого-медико-педагогічної допомоги дитині, технологія супроводу переходу дитини з особливими освітніми потребами в школу, міждисциплінарна взаємодія фахівців, взаємодія з батьками дітей, оцінка ефективності та ризики впровадження технології.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.subjectінклюзіяuk_UA
dc.subjectдіти з особливими потребамиuk_UA
dc.subjectтехнологіїuk_UA
dc.subjectдошкільна освітаuk_UA
dc.subjectшколаuk_UA
dc.titleТехнологія побудови інклюзивного освітнього процесу в ЗДО: супровід переходу дитини до школиuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті та тези (ПФ)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.