Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/20362
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБочко, Олена Юріївна-
dc.contributor.authorЗарічна, Олена Володимирівна-
dc.contributor.authorКубрак, Надія Романівна-
dc.date.accessioned2024-09-20T08:23:07Z-
dc.date.available2024-09-20T08:23:07Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationБочко О. Ю., Зарічна О. В., Кубрак Н. Р. Cтратегічне управління сільськогосподарськими підприємствами з урахуванням маркетингових ризиків // Актуальні проблеми розвитку економіки регіону. - Івано-Франківськ. - 2024. - Т. 2. - № 20 - С. 130-140.uk_UA
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/20362-
dc.description.abstractДосліджено регіональні аспекти стратегічного управління сільським (фермерським) господарством з урахуванням маркетингових ризиків, що є важливим аспектом для забезпечення ефективного та стійкого розвитку аграрної галузі, особливо в умовах динамічних змін ринку та кліматичних факторів, що потребує додаткових досліджень. Метою статті є розглянути та проаналізувати регіональні аспекти стратегічного управління сільським господарством з урахуванням маркетингових ризиків. Для досягнення цієї мети застосовано методики оцінювання маркетингових ризиків. В процесі написання статті авторами використано індуктивний та дедуктивний методи при проведенні аналізу маркетингового ризику. За допомогою аналізу та порівняння здійснено порівняння методик оцінювання маркетингових ризиків. Абстрактно-логічний метод застосовано для теоретичних узагальнень і формування висновків.Обґрунтовано методики оцінювання маркетингових ризиків. Розкрито та систематизовано канали збуту продукції з урахуванням маркетингових ризиків. Для зменшення рівня маркетингових ризиків доцільно: виявити область підвищеного ризику, його ступінь, прийняти правильне рішення для його максимально можливого зменшення або взагалі запобігти ризику; забезпечити збереження ризику та його передачу ризику; зменшити рівень ризику. Запропоновано провести ретельний аналіз ринку та клієнтів, тестування та експериментів. Авторами закцентовано увагу на забезпеченні використання різноманітних маркетингових каналів, таких як соціальні мережі, пошукова реклама, електронний маркетинг, та інші. Запропоновано розробити резервний план на випадок непередбачених обставин або невдалих кампаній, застосовувати інноваційні напрями, процеси стимулювання та навчання маркетингової команди новітнім технологіям і стратегіям, стимулювати співпрацю з іншими компаніями або організаціями Крім того одним із засобів зменшення маркетингових ризиків є мотивація.Перспективами подальших досліджень в даному напрямі є детальне вивчення чинників макро-, мікро- і мідісередовища, які впливають на діяльність сільськогосподарських підприємств.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherПрикарпатський національний університет імені Василя Стефаникаuk_UA
dc.subjectсільське (фермерське) господарствоuk_UA
dc.subjectстратегічне управлінняuk_UA
dc.subjectмаркетингові ризикиuk_UA
dc.subjectмаркетингові рішенняuk_UA
dc.subjectвтратиuk_UA
dc.subjectоцінка ризикуuk_UA
dc.subjectканали збуту продукціїuk_UA
dc.titleCтратегічне управління сільськогосподарськими підприємствами з урахуванням маркетингових ризиківuk_UA
dc.title.alternativeSTRATEGIC MANAGEMENT OF AGRICULTURAL ENTERPRISES CONSIDERING MARKETING RISKSuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Т. 2, № 20

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Журнал+20-2-130-140.pdf288.18 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.