Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/20368
Назва: Полісенсорний підхід у роботі сучасного корекційного педагога
Автори: Кудярська, Тетяна Романівна
Ключові слова: стилі навчання
полісенсорний підхід навчання
діти з особливими освітніми потребами (ООП)
особливості роботи з дітьми з особливими освітніми потребами
Дата публікації: 2022
Бібліографічний опис: Кудярська Т. Р. Полісенсорний підхід у роботі сучасного корекційного педагога / Т. Р. Кудярська // Актуальні проблеми спеціальної освіти та інклюзивного навчання: підготовка фахівців. Збірник матеріалів І науково-методичного семінару (14 вересня 2022 р.) / Упор. С. В. Чупахіна, Т. Б. Качак. Івано-Франківськ: Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника. - 2023. - С. 9-14..
Короткий огляд (реферат): У статті автор розкриває зміст полісенсорного підходу у роботі корекційного педагога, так як розвивальний ефект навчання залежить від того, які знання повідомляються і в який спосіб. Використання на різних етапах заняття максимально можливої кількості аналізаторів у роботі з дітьми з особливими освітніми потребами при знайомстві з предметами й явищами навколишнього світу сприяє переходу образів-уявлень в образипоняття, що є важливим для подальших етапів навчання.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/20368
Розташовується у зібраннях:Статті та тези (ПФ)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.