Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/20368
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКудярська, Тетяна Романівна-
dc.date.accessioned2024-09-20T09:01:32Z-
dc.date.available2024-09-20T09:01:32Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationКудярська Т. Р. Полісенсорний підхід у роботі сучасного корекційного педагога / Т. Р. Кудярська // Актуальні проблеми спеціальної освіти та інклюзивного навчання: підготовка фахівців. Збірник матеріалів І науково-методичного семінару (14 вересня 2022 р.) / Упор. С. В. Чупахіна, Т. Б. Качак. Івано-Франківськ: Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника. - 2023. - С. 9-14..uk_UA
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/20368-
dc.description.abstractУ статті автор розкриває зміст полісенсорного підходу у роботі корекційного педагога, так як розвивальний ефект навчання залежить від того, які знання повідомляються і в який спосіб. Використання на різних етапах заняття максимально можливої кількості аналізаторів у роботі з дітьми з особливими освітніми потребами при знайомстві з предметами й явищами навколишнього світу сприяє переходу образів-уявлень в образипоняття, що є важливим для подальших етапів навчання.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.subjectстилі навчанняuk_UA
dc.subjectполісенсорний підхід навчанняuk_UA
dc.subjectдіти з особливими освітніми потребами (ООП)uk_UA
dc.subjectособливості роботи з дітьми з особливими освітніми потребамиuk_UA
dc.titleПолісенсорний підхід у роботі сучасного корекційного педагогаuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Статті та тези (ПФ)



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.