Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/20413
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Сіпій, Володимир Володимирович | - |
dc.contributor.author | Хренова, Вікторія Валеріївна | - |
dc.contributor.author | Паска, Богдан Валерійович | - |
dc.date.accessioned | 2024-09-23T08:51:17Z | - |
dc.date.available | 2024-09-23T08:51:17Z | - |
dc.date.issued | 2024-03 | - |
dc.identifier.citation | Сіпій В., Хренова В., Паска Б. Мобільна освіта як інструмент підвищення доступності й рівності в навчанні: аналіз сучасного стану та перспективи. Вісник науки та освіти. 2024. № 4. С. 1415–1432. DOI: https://doi.org/10.52058/2786-6165-2024-4(22)-1415-1432. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/20413 | - |
dc.description.abstract | Мобільна освіта стає все більше визнаною як важливий інструмент для підвищення доступності й рівності в освіті. У статті оцінюється сучасний стан мобільної освіти, досліджуються її значення, наслідки та потенціал. Головна мета дослідження – визначити, як мобільні технології можуть скоротити розбіжності в освіті та сприяти забезпеченню рівності можливостей для навчання. Завдяки комплексному аналізу наявних ініціатив у сфері мобільної освіти в дослідженні визначено ключові тенденції, виклики й досягнення у використанні мобільних платформ в освітніх цілях. Результати дослідження демонструють, що мобільна освіта має значний вплив на розширення доступу до освіти, особливо в регіонах і громадах із недостатнім рівнем доступу до освітніх послуг. На основі аналізу конкретних прикладів та даних із різних освітніх середовищ у дослідженні висвітлено ефективність мобільного навчання в охопленні незахищених верств населення й покращенні результатів навчання. Дослідження також наголошує на важливості державної підтримки й розвитку інфраструктури для сприяння ініціативам із мобільного навчання та їх масштабуванню. Висновки свідчать про трансформаційний потенціал мобільної освіти в подоланні освітньої нерівності в усьому світі. У статті запропоновано здійснювати тривалі інвестиції в мобільну інфраструктуру та інноваційний освітній контент, пристосований до мобільних платформ. Також наголошується на необхідності подальших досліджень для оптимізації розробки та впровадження програм мобільної освіти з метою досягнення найбільшого ефекту.Перспективи майбутніх наукових досліджень у цій галузі передбачають вивчення передових мобільних технологій, таких як штучний інтелект і віртуальна реальність, в освітніх цілях, оцінювання довгострокових освітніх результатів мобільних навчальних інтервенцій та вивчення кращих практик інтеграції мобільної освіти в формальний і неформальний навчальні процеси. Стаття є комплексним джерелом інформації для політиків, освітян та дослідників, які зацікавлені у використанні мобільних технологій для підвищення доступності та рівності в освіті. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.subject | Мобільні платформи навчання | uk_UA |
dc.subject | Доступність освіти | uk_UA |
dc.subject | Інклюзивність | uk_UA |
dc.subject | Перспективи е-навчання | uk_UA |
dc.title | Мобільна освіта як інструмент підвищення доступності й рівності в навчанні: аналіз сучасного стану та перспективи. | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Appears in Collections: | Статті та тези (ФІПМВ) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Сіпій В., Хренова В., Паска Б. Мобільна освіта як інструмент підвищення доступності й рівності в навчанні.pdf | 424.95 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.