Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://hdl.handle.net/123456789/20464
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Мацьків, Світлана Зіновіївна | - |
dc.date.accessioned | 2024-09-26T11:59:13Z | - |
dc.date.available | 2024-09-26T11:59:13Z | - |
dc.date.issued | 2023 | - |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/20464 | - |
dc.description.abstract | Професійна діяльність вчителя у сучасних умовах значною мірою відрізняється від інших видів професійної діяльності надмірною емоційною насиченістю, великим обсягом поза аудиторної, роботи і складністю організації навчального процесу у комбінованій із дистанційними формі, що у підсумку обумовлює розвиток синдрому емоційного вигорання. Відтак, актуальність проблеми емоційного вигорання вчителів, її недостатня теоретична і практична розробленість зумовили вибір теми нашого магістерського дослідження «Психологічні умови подолання емоційного вигоряння вчителів у сучасних умовах». | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.subject | емоційне вигоряння | uk_UA |
dc.title | «ПСИХОЛОГІЧНІ УМОВИ ПОДОЛАННЯ ЕМОЦІЙНОГО ВИГОРЯННЯ ВЧИТЕЛІВ У СУЧАСНИХ УМОВАХ» | uk_UA |
dc.type | Other | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Наукові роботи студентів, магістрантів, аспірантів (ФП) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Мацьків С.З._2023 docx.pdf | Магістерська робота, 2023 рік, Мацьків С.І. | 544.65 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.