Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/20522
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКоновалюк-Нікітін, Хелена-
dc.contributor.authorНазарук, Станіслава-
dc.date.accessioned2024-10-02T06:54:10Z-
dc.date.available2024-10-02T06:54:10Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationКоновалюк-Нікітін Х. Економічне виховання дітей дошкільного віку. приклади з освітньої практики / Х. Коновалюк-Нікітін, С. Назарук // Журнал Прикарпатського університету імені Василя Стефаника. - 2024. - Т. 11. - № 3. - С. 36-44.uk_UA
dc.identifier.other10.15330/jpnu.11.3.36-44-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/20522-
dc.description.abstractУ статті представлено значення економічної освіти в житті людини та необхідність її впровадження з раннього віку. З’ясовано, що періодом розвитку, з якого слід починати навчання основам економіки, є дошкільний вік дитини (3-6 років), початковий етап соціалізації дитини у процесі споживання, під час якого формуються її переваги та уявлення про світ споживання. Модель поведінки дітей дошкільного віку визначають батьки, які можуть використовувати процес здійснення покупки у виховному процесі. Доведено, що ці питання є дуже актуальним, оскільки є невід’ємною частиною життя кожної людини, і водночас предметом зацікавленості багатьох галузей суспільних наук, кожна з яких відображає свій погляд, що зумовлює його багатоаспектність. На основі огляду останніх публікацій, отриманих із баз даних Scopus і Google Scholar, представлено сутність і значення процесу економічної освіти, зокрема оволодіння дітьми базовими знаннями з економіки та елементарними вміннями їх використання в певних життєвих ситуаціях. У статті також звертається увага на використання педагогічних засобів економічного виховання у методичній роботі вихователя дошкільного закладу. Запропоновані приклади з педагогічної практики можуть допомогти освітянам реалізувати обрані рішення з дошкільної освіти у сфері ефективного економічного виховання. Наведені в статті аргументи засвідчують необхідність упровадження економічної освіти дітей дошкільного віку, її цілісність і позачасовий характер. Визначено, що одним із завдань економічного виховання у закладі дошкільної освіти є формування основ економічної культури, що увиразнює взаємозв’язок економічного виховання і моралі.uk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.publisherПрикарпатський національний університет імені Василя Стефаникаuk_UA
dc.subjectдошкільникuk_UA
dc.subjectпедагогuk_UA
dc.subjectекономічна освітаuk_UA
dc.subjectекономікаuk_UA
dc.titleЕкономічне виховання дітей дошкільного віку. приклади з освітньої практикиuk_UA
dc.title.alternativeEconomic education of preschool children. A pedagogical view of the phenomenonuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Т. 11, № 3

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
art_3_HELENA KONOWALUK-NIKITIN, STANISŁAWA NAZARUK.pdf447.42 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.