Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/20523
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПодоляк, Михайло Володимирович-
dc.date.accessioned2024-10-02T07:04:05Z-
dc.date.available2024-10-02T07:04:05Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationПодоляк М. В. Інформаційно-комунікаційні технології у викладанні іноземної мови в українському ЗВО / М. В. Подоляк // Журнал Прикарпатського університету імені Василя Стефаника. - 2024. - Т. 11. - № 3. - С. 45-55.uk_UA
dc.identifier.other10.15330/jpnu.11.3.45-55-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/20523-
dc.description.abstractСучасні технології мають настільки важливе значення у житті людини, що без них неможливо уявити повноцінне існування. Їх застосування доцільне практично у будь-якій галузі економіки, покращуючи життя людини та підвищуючи ефективність праці. Технології в освіті дають студентам і викладачам доступ до набагато більшої кількості інформації та можливостей, порівняно з навчанням без технологій. Сьогодні студент може вивчати іноземну мову безпосередньо, почувши її не лише у відео чи аудіо записі, а й за допомогою різноманітних додатків, спілкуючись з носіями мови, вивчаючи їх культуру. Багато вчених досліджували використання ІКТ у вивченні мови та довели їх ефективність. Метою статті є виявлення місця і значення ІКТ у навчанні іноземних мов у закладах вищої освіти України. Окрім цього, ми провели анкетування учителів англійської мови для визначення частоти використання ІКТ на лекціях. Результати дослідження підтвердили сформульовану в дослідженні гіпотезу про те, що чим молодші викладачі, тим частіше і різноманітніше вони використовують сучасні технології в освітньому процесі. Використання ІКТ у навчанні іноземних мов потребує не лише бажання та часу викладача, а й умінь і навичок використання сучасних технологій та Інтернет-ресурсів. Упровадження ІКТ в освітній процес позитивно вплине на результати навчання студентів, серед яких: зацікавлення навчальним процесом, сучасні та практичні навчальні матеріали, занурення здобувачів освіти у мовне та культурне середовище, можливість більш ефективно вивчати та засвоювати навчальний матеріал, спілкуватися з носіями мови.uk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.publisherПрикарпатський національний університет імені Василя Стефаникаuk_UA
dc.subjectІКТuk_UA
dc.subjectмотивація студентаuk_UA
dc.subjectвикладання іноземної мовиuk_UA
dc.subjectпроцес навчання іноземної мовиuk_UA
dc.titleІнформаційно-комунікаційні технології у викладанні іноземної мови в українському ЗВОuk_UA
dc.title.alternativeICT in Teaching Foreign Language in a Ukrainian Universityuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Т. 11, № 3

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
art_4_MYKHAILO PODOLIAK.pdf652.38 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.