Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://hdl.handle.net/123456789/20523
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Подоляк, Михайло Володимирович | - |
dc.date.accessioned | 2024-10-02T07:04:05Z | - |
dc.date.available | 2024-10-02T07:04:05Z | - |
dc.date.issued | 2024 | - |
dc.identifier.citation | Подоляк М. В. Інформаційно-комунікаційні технології у викладанні іноземної мови в українському ЗВО / М. В. Подоляк // Журнал Прикарпатського університету імені Василя Стефаника. - 2024. - Т. 11. - № 3. - С. 45-55. | uk_UA |
dc.identifier.other | 10.15330/jpnu.11.3.45-55 | - |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/20523 | - |
dc.description.abstract | Сучасні технології мають настільки важливе значення у житті людини, що без них неможливо уявити повноцінне існування. Їх застосування доцільне практично у будь-якій галузі економіки, покращуючи життя людини та підвищуючи ефективність праці. Технології в освіті дають студентам і викладачам доступ до набагато більшої кількості інформації та можливостей, порівняно з навчанням без технологій. Сьогодні студент може вивчати іноземну мову безпосередньо, почувши її не лише у відео чи аудіо записі, а й за допомогою різноманітних додатків, спілкуючись з носіями мови, вивчаючи їх культуру. Багато вчених досліджували використання ІКТ у вивченні мови та довели їх ефективність. Метою статті є виявлення місця і значення ІКТ у навчанні іноземних мов у закладах вищої освіти України. Окрім цього, ми провели анкетування учителів англійської мови для визначення частоти використання ІКТ на лекціях. Результати дослідження підтвердили сформульовану в дослідженні гіпотезу про те, що чим молодші викладачі, тим частіше і різноманітніше вони використовують сучасні технології в освітньому процесі. Використання ІКТ у навчанні іноземних мов потребує не лише бажання та часу викладача, а й умінь і навичок використання сучасних технологій та Інтернет-ресурсів. Упровадження ІКТ в освітній процес позитивно вплине на результати навчання студентів, серед яких: зацікавлення навчальним процесом, сучасні та практичні навчальні матеріали, занурення здобувачів освіти у мовне та культурне середовище, можливість більш ефективно вивчати та засвоювати навчальний матеріал, спілкуватися з носіями мови. | uk_UA |
dc.language.iso | en | uk_UA |
dc.publisher | Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника | uk_UA |
dc.subject | ІКТ | uk_UA |
dc.subject | мотивація студента | uk_UA |
dc.subject | викладання іноземної мови | uk_UA |
dc.subject | процес навчання іноземної мови | uk_UA |
dc.title | Інформаційно-комунікаційні технології у викладанні іноземної мови в українському ЗВО | uk_UA |
dc.title.alternative | ICT in Teaching Foreign Language in a Ukrainian University | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Т. 11, № 3 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
art_4_MYKHAILO PODOLIAK.pdf | 652.38 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.