Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/20527
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБлизнюк, Олександр Васильович-
dc.date.accessioned2024-10-02T08:20:57Z-
dc.date.available2024-10-02T08:20:57Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationБлизнюк О. В. Сучасний досвід використання цифрових освітніх ресурсів: підготовка майбутніх учителів початкової школи / О. В. Близнюк // Журнал Прикарпатського університету імені Василя Стефаника. - 2024. - Т. 11. - № 3. - С. 91-98.uk_UA
dc.identifier.other10.15330/jpnu.11.3.91-98-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/20527-
dc.description.abstractУ статті запропоновано теоретичне осмислення та ретельний аналіз успішного досвіду й кращих практик використання педагогами цифрових освітніх ресурсів. Результати дослідження інтеґровано у процес підготовки студентів, які здобувають ступінь магістра за спеціальністю “Початкова освіта”. За останні роки інтенсивне використання інформаційно-комунікаційних технологій довело свою ефективність у підготовці нової ґенерації інноваційних висококваліфікованих майбутніх учителів початкової школи. Хоча українська практика в цьому контексті є вагомою, досягнення найкращих дослідників світу все ж мають помітний вплив на розвиток освіти в багатьох країнах. Автор звертає увагу на актуальне питання підготовки майбутніх педагогів початкової школи до використання цифрових відкритих освітніх ресурсів у професійній діяльності з урахуванням цих здобутків. На основі аналізу практичного досвіду видатних українських і зарубіжних учених розглянуто запропоновані цифрові ресурси щодо сфери, призначення та ефективності їх застосування з дітьми молодшого шкільного віку. У статті висвітлено освітній потенціал цифрових інструментів для інтерактивного спілкування та оцінювання результатів навчання онлайн та офлайн; ментальні карти для представлення навчального матеріалу; ресурси для розвитку творчого мислення та навичок комунікації в класі, цифрові інструменти для автоматизованого оцінювання письмових робіт. Виокремлено найпоширеніші виклики та труднощі, з якими доводиться стикатися освітянам під час використання цифрових інструментів у класі, запропоновано деякі шляхи вирішення окресленої проблеми. Автор вказує на нагальну необхідність отримання молодими освітянами нових знань і навичок не лише для особистісного зростання та саморозвитку, а й для ширших можливостей бути конкурентоспроможними на сучасному ринку праці.uk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.publisherПрикарпатський національний університет імені Василя Стефаникаuk_UA
dc.subjectцифрова компетентністьuk_UA
dc.subjectпрофесійна підготовкаuk_UA
dc.subjectмагістри початкової освітиuk_UA
dc.subjectцифрові навчальні засобиuk_UA
dc.titleСучасний досвід використання цифрових освітніх ресурсів: підготовка майбутніх учителів початкової школиuk_UA
dc.title.alternativeCurrent Experience in the Use of Digital Educational Resources: Future Primary School Teachers’ Traininguk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Т. 11, № 3

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
art_8_OLEKSANDR BLYZNYUK.pdf458.37 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.