Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/20533
Title: | Порівняльний аналіз особливостей освітніх систем та методів навчання фізики в шкільних програмах Нідерландів та України |
Authors: | Мицкан, Назар Ярославович |
Keywords: | методи навчання програми з фізики особливості навчання |
Issue Date: | 2023 |
Publisher: | Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника |
Citation: | Мицкан Н. Я. Порівняльний аналіз особливостей освітніх систем та методів навчання фізики в шкільних програмах Нідерландів та України: дипломна робота на здобуття другого (магістерського) рівня вищої освіти: Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника. - Івано-Франківськ. - 2023. - 63 с. |
Abstract: | Це дослідження зосереджується на аналізі та порівнянні освітніх систем та методів навчання фізики в школах Нідерландів та України. Воно виявляє ключові відмінності та схожості у підходах до викладання фізики, з акцентом на теоретичні та практичні аспекти навчання. Дослідження розглядає, як різні освітні структури та методології впливають на рівень засвоєння знань учнями в обох країнах. В Нідерландах великий акцент робиться на інтерактивність, практичність та використання сучасних технологій, тоді як українська система освіти частіше опирається на традиційні методи викладання з сильним фокусом на теоретичних засадах. Аналіз охоплює такі аспекти, як особливості систем освіти, принципи, методи викладання, оцінювання, використання технологій. Висновки з цього дослідження можуть бути корисні для освітян, політиків у сфері освіти та дослідників, зацікавлених у розвитку та удосконаленні методів навчання фізики. Робота досліджує інноваційний та інтерактивний підхід у Нідерландах, який включає акцент на практичність, групову роботу, використання сучасних технологій та розвиток критичного мислення. Натомість, українська система навчання характеризується більш традиційними методами, зосередженням на теоретичних засадах та розв'язуванні задач, хоча також поступово впроваджує елементи інтерактивності та сучасних освітніх технологій. Аналіз показує, як обидві системи адаптуються до сучасних освітніх вимог та підготовки учнів до майбутніх наукових та професійних викликів, висвітлюючи потенціал для подальших реформ та вдосконалень у кожній з освітніх систем. |
URI: | http://hdl.handle.net/123456789/20533 |
Appears in Collections: | Наукові роботи студентів, магістрантів, аспірантів (ФТФ) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Мицкан магістерська 17.12 правки.pdf | 1.21 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.