Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://hdl.handle.net/123456789/20536
Назва: | Винахідницьке навчання як засіб розвитку технічної творчої діяльності учнів на уроках фізики |
Інші назви: | Inventive learning as a means of developing students' technical creative activity in physics lessons |
Автори: | Остапюк, Христина Юріївна |
Ключові слова: | винахідницьке навчання фізика |
Дата публікації: | 29-гру-2023 |
Видавництво: | Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника |
Бібліографічний опис: | Остапюк Х. Ю. Винахідницьке навчання як засіб розвитку технічної творчої діяльності учнів на уроках фізики: дипломна робота на здобуття другого (магістерського) рівня вищої освіти: Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника. - Івано-Франківськ. - 2023. – 66 с. |
Короткий огляд (реферат): | Магістерська робота присвячена дослідженню питання винахідницького навчання як засобу розвитку технічної творчої діяльності учнів на уроках фізики. У даній роботі вивчено розвиток креативних та пізнавальних інтересів в навчально-виховному процесі; охарактеризовано особистісно-орієнтоване навчання як основу розвитку компетентностей здобувачів освіти; проаналізовано використання прийомів активізації пізнавальної діяльності при вивченні фізики. А також розглянуто винахідницьке навчання як засіб розвитку технічної творчої діяльності учнів на уроках фізики. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://hdl.handle.net/123456789/20536 |
Розташовується у зібраннях: | Наукові роботи студентів, магістрантів, аспірантів (ФТФ) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Остапюк_Яблонь (1).pdf | 3.24 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.