Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/20536
Назва: Винахідницьке навчання як засіб розвитку технічної творчої діяльності учнів на уроках фізики
Інші назви: Inventive learning as a means of developing students' technical creative activity in physics lessons
Автори: Остапюк, Христина Юріївна
Ключові слова: винахідницьке навчання
фізика
Дата публікації: 29-гру-2023
Видавництво: Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника
Бібліографічний опис: Остапюк Х. Ю. Винахідницьке навчання як засіб розвитку технічної творчої діяльності учнів на уроках фізики: дипломна робота на здобуття другого (магістерського) рівня вищої освіти: Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника. - Івано-Франківськ. - 2023. – 66 с.
Короткий огляд (реферат): Магістерська робота присвячена дослідженню питання винахідницького навчання як засобу розвитку технічної творчої діяльності учнів на уроках фізики. У даній роботі вивчено розвиток креативних та пізнавальних інтересів в навчально-виховному процесі; охарактеризовано особистісно-орієнтоване навчання як основу розвитку компетентностей здобувачів освіти; проаналізовано використання прийомів активізації пізнавальної діяльності при вивченні фізики. А також розглянуто винахідницьке навчання як засіб розвитку технічної творчої діяльності учнів на уроках фізики.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/20536
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи студентів, магістрантів, аспірантів (ФТФ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Остапюк_Яблонь (1).pdf3.24 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.