Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/20536
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Остапюк, Христина Юріївна | - |
dc.date.accessioned | 2024-10-02T13:08:04Z | - |
dc.date.available | 2024-10-02T13:08:04Z | - |
dc.date.issued | 2023-12-29 | - |
dc.identifier.citation | Остапюк Х. Ю. Винахідницьке навчання як засіб розвитку технічної творчої діяльності учнів на уроках фізики: дипломна робота на здобуття другого (магістерського) рівня вищої освіти: Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника. - Івано-Франківськ. - 2023. – 66 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/20536 | - |
dc.description.abstract | Магістерська робота присвячена дослідженню питання винахідницького навчання як засобу розвитку технічної творчої діяльності учнів на уроках фізики. У даній роботі вивчено розвиток креативних та пізнавальних інтересів в навчально-виховному процесі; охарактеризовано особистісно-орієнтоване навчання як основу розвитку компетентностей здобувачів освіти; проаналізовано використання прийомів активізації пізнавальної діяльності при вивченні фізики. А також розглянуто винахідницьке навчання як засіб розвитку технічної творчої діяльності учнів на уроках фізики. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника | uk_UA |
dc.subject | винахідницьке навчання | uk_UA |
dc.subject | фізика | uk_UA |
dc.title | Винахідницьке навчання як засіб розвитку технічної творчої діяльності учнів на уроках фізики | uk_UA |
dc.title.alternative | Inventive learning as a means of developing students' technical creative activity in physics lessons | uk_UA |
dc.type | Other | uk_UA |
Appears in Collections: | Наукові роботи студентів, магістрантів, аспірантів (ФТФ) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Остапюк_Яблонь (1).pdf | 3.24 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.