Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/20548
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Ментинський, Назарій Миколайович | - |
dc.date.accessioned | 2024-10-03T06:37:01Z | - |
dc.date.available | 2024-10-03T06:37:01Z | - |
dc.date.issued | 2023-12-29 | - |
dc.identifier.citation | Ментинський Н. М. Організація освітнього процесу з курсу механіки і молекулярної фізики в 10 класі середньої школи: дипломна робота на здобуття другого (магістерського) рівня вищої освіти: Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника. - Івано-Франківськ. - 2023. – 68 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/20548 | - |
dc.description.abstract | Основними завданнями цієї роботи є дослідження того як можна організувати навчальний процес з курсу механіки і молекулярної фізики в 10 класі середньої школи використовуючи всі види освітніх процесів. В усьому світі починаючи з 2019 року коли почалася епідемія covid-2019 постало питання того як організувати навчання в школах, коледжах та університетах. Ця проблема виникала і давніше, але не так глобально. Ніхто не був готовий до того що потрібно в прямому сенсі все навчання проводити дистанційно, а не деякий час. Особливо ця проблема ще актуальна зараз в Україні. Якщо в світі якось де не де вже і змогли вернутися до часткового офлайн навчання після закінчення карантину. То в Україні у зв’язку з воєнним станом це не все можливо. Викладачі змушені вміти навчати окрім офлайн форми і в онлайн формі і в змішаній формі. І постає питання, як мінімілізувати негативний вплив такої тенденції на рівень знань учнів. Що потрібно робити для того щоб покращити рівень знань учнів. Як правильно організувати навчальний процес фізики в середній школі. Буде розглянуто організацію навчального процесу фізики в середній школі на прикладі механіки і молекулярної фізики, та які складності можуть виникнути під час цього. Також розглянемо технології які можна використовувати під час організації навчального процесу. Технології можуть бути різні. В залежності від розвитку країни це може бути як і сайти дистанційного навчання так і всяка віртуалізація процесів дослідження. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника | uk_UA |
dc.subject | фізика | uk_UA |
dc.subject | освітній процес | uk_UA |
dc.subject | дистанційне навчання | uk_UA |
dc.subject | організація навчання в середній школі | uk_UA |
dc.subject | системи дистанційного навчання | uk_UA |
dc.subject | молекулярна фізика | uk_UA |
dc.subject | механіка | uk_UA |
dc.title | Організація освітнього процесу з курсу механіки і молекулярної фізики в 10 класі середньої школи | uk_UA |
dc.title.alternative | Organization of the educational process in the course of mechanics and molecular physics in the 10th grade of secondary school | uk_UA |
dc.type | Other | uk_UA |
Appears in Collections: | Наукові роботи студентів, магістрантів, аспірантів (ФТФ) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Ментинський_Кланічка_Магістерська (1).docx | 3.58 MB | Microsoft Word XML | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.