Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/20577
Назва: Гендерно-психологічні особливості кібербулінгу серед старшокласників
Автори: Никифорук, Аліна Степанівна
Ключові слова: Кібербулінг
старшокласники
гендер
гендерні особливості
Дата публікації: 2022
Видавництво: Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника
Бібліографічний опис: Никифорук А. С. Гендерно-психологічні особливості кібербулінгу серед старшокласників. Дипломна робота на здобуття другого (магістерського) рівня вищої освіти. Івано-Франківськ: Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника. 2022. 122 с.
Короткий огляд (реферат): Мета дослідження - теоретично обгрунтувати та емпірично дослідити гендерно- психологічні особливості кібербулінгу, що застосовується у віртуальних практиках старшокласників. Здійснено теоретичне дослідження проблеми кібербулінгу у віртуальному середовищі, визначено причини його виникнення та наслідки. Подаються результати емпіричного дослідження рівня практикування кібербулінгу серед старшокласників, його найбільш поширені різновиди, причини та гендерно-психологічні відмінності.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/20577
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи студентів, магістрантів, аспірантів (ФП)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Никифорук_магістерська робота_.pdf4.67 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.